Bumper denne. Prøvde å kontakte han som selger oversettelser for å høre hva som menes med oversettelse av databasen vs. oversettelse av resten av systemet. Fikk ikke noe svar. Noen som vet hva som ligger i databasen og som evt. trengs å oversette i opencart?
Ja, denne skal fungere: Extensions - Norwegian Language - Premium ifølge selgeren. Men jeg vet fremdeles ikke om jeg også må kjøpe denne Extensions - Norwegian Language - Shop and Database for å få med alt jeg trenger. Rett og slett fordi jeg ikke skjønner hva som ligger i databasen og hva som evt. bare ligger i de andre språkfilene. Noen som kan opplyse meg om dette?
Ok.Nå er det en stund siden jeg har oppdatert OC. Men versjonen jeg kjører har alle oversettelser i filer. Mulig det er gjort endringer i nyeste versjon.
Har sendt en epost til selgeren, så jeg skal poste svare jeg mottar her
Jeg har oversettelsen til 1.5.4. Den har ikke db-oversettelse - men det trenger du heller ikke. Oversettelse er gjort med php define (som i de fleste andre open source). Fungerer greit både på front og i admin. Enkelte begreper og beskrivelser må jeg utdype for mine kunder - men det måtte jeg kanskje gjort uansett.
Hverken .zip fila eller nedlastningssiden viser til en lisens. Jeg forutsetter derfor at filene er under samme lisens som moderkode; GNU GPL lisensen. Jeg ser derfor ingen problem med å dele tillegget. Send meg en epost, så får du den som et vedlegg. (peter@spikre.no)
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.