Se her ja. Litt aktivitet rundt Magento!
Jeg har jobbet med Magento de siste 7-8 månedene (helt fra første beta-release) og begynner å kjenne systemet rimelig godt nå (har blitt Silver-partner med Magento også, dvs fått utvidet tilgang til siste versjoner, egne forum, snakket litt med dem på telefon, osv).
Har også jobbet mye med design-delen og er øyeblikk ferdig med en komplett template som kommer til å bli releaset om maksimalt 1-2 uker. Gå her for å se en demo av templaten:
T-skjorter - DUFFYWEAR Norge
Pacman - T-skjorter - DUFFYWEAR Norge (klikk på thumbnail-bildene
)
I tillegg har Jedi (bestekamerat) utviklet extension til BBS for betaling med kredittkort og Netaxept. Denne løsningen ble godkjent av BBS forrige uke og er 100% integrert med Magento. Den kommer til å bli releaset sammen med templaten (vil koste noen slanter).
Vi hoster også Magento og har full støtte for alt de krever.
Det er også meg som er ansvarlig for oversettelsen av Magento til norsk, og jeg kommer til å legge opp ny oversettelse på magentocommerce.com i løpet av den neste uka, der over 90% kommer til å være oversatt (mangler bare uvesentlige ting i admin-delen som er relatert til PayPal, amerikansk fraktfirmaer, osv).
Dersom noen er interessert i templaten, kredittkort-extensionen, assistanse rundt å sette opp butikker er det bare å ta kontakt. OBS! Vi har allerede mange henvendelser rundt Magento, så vi gidder ikke ta gratis-jobber dessverre.