Dag Frogner
Supermedlem
Jeg begynner virkelig å lure på måten visse folk her inne behandler kundene sine på. Har nylig leid inn en av WF`s brukere til SEO-arbeid og det har fungert greit frem til jeg fikk en merkelig mail i kveld.
Brukeren har gjort et stykke arbeid for meg som nå er avsluttet og vi ble i går kveld enige om at jeg skulle leie vedkommende inn for tre nye timer. I min siste mail i går kveld skrev jeg at jeg overførte pengene via PayPal lørdag kveld.
Så for 10 min siden kom denne mailen:
Jeg sendte mail tilbake hvor jeg spurte om kvelden nå er ferdig, da jeg syntes dette var en merkelig måte å kontakte en kunde på. Jeg sa aldri noe bestemt tidspunkt jeg skulle betale på, men at jeg betalte i løpet av kvelden.
Får dette tilbake:
Det finnes vel bedre måter å behandle kundene sine på?
Og ja, vårt samarbeid er nå avsluttet.
Brukeren har gjort et stykke arbeid for meg som nå er avsluttet og vi ble i går kveld enige om at jeg skulle leie vedkommende inn for tre nye timer. I min siste mail i går kveld skrev jeg at jeg overførte pengene via PayPal lørdag kveld.
Så for 10 min siden kom denne mailen:
Hei,
Har ikke sett noen betaling fra deg i dag så jeg går ut i fra at du ikke vil fortsette linkbyggingen.
Jeg har en annen som da vil ta plassen din f.o.m i dag viss jeg ikke hører i fra deg innen en halvtime. Beklager liten tidsfrist men det er stor pågang.
Jeg sendte mail tilbake hvor jeg spurte om kvelden nå er ferdig, da jeg syntes dette var en merkelig måte å kontakte en kunde på. Jeg sa aldri noe bestemt tidspunkt jeg skulle betale på, men at jeg betalte i løpet av kvelden.
Får dette tilbake:
Hei,
Ja min kveld er tidlig ferdig i dag.
Det finnes vel bedre måter å behandle kundene sine på?
Og ja, vårt samarbeid er nå avsluttet.