Jøss, Norid.no er nede. Hvorfor det mon tro?
Bjørn Domenespekulant 8 Mar 2012 #5 Jiberish skrev: Har nok glemt å fornye domenet sitt Klikk for å utvide... Jepp, ligger ute på domeneshop sin liste nå, så bare å registrere det
Jiberish skrev: Har nok glemt å fornye domenet sitt Klikk for å utvide... Jepp, ligger ute på domeneshop sin liste nå, så bare å registrere det
kongen kongemedlem 8 Mar 2012 #6 Jeg har nå registrert norid.no Seriøse bud over 20K mottas - BIN 50K Lar domenet ligge ut for salg i et par dager før det går tilbake til porteføljen, eventuelt blir utviklet.
Jeg har nå registrert norid.no Seriøse bud over 20K mottas - BIN 50K Lar domenet ligge ut for salg i et par dager før det går tilbake til porteføljen, eventuelt blir utviklet.
N NilsF Medlem 16 Feb 2013 #8 Historien gjentar seg. Norid.no er nede og har vært nede i flere timer. Sist redigert: 16 Feb 2013
hansson Langveisfarende 17 Feb 2013 #11 Har de laget en lett modernisert variant av sidene? Synes det var noen endringer, men mest av alt så var de lynkjappe. Åpnes på et billisekund.
Har de laget en lett modernisert variant av sidene? Synes det var noen endringer, men mest av alt så var de lynkjappe. Åpnes på et billisekund.
Tony J Alle skal få 17 Feb 2013 #12 Jau merker det jeg også. Kan ikke huske jeg har åpnet en side så raskt tidligere