Norgeste best forfattet nettside

webpiken

Medlem
Nei, her var det lite å sette fingeren på. Fantastisk bra!

Argh, Tonny, du må ordne det slik at jeg kan gi Kontoristen hundre ryktepoeng i slengen.

Her var det jo så utrolig mye herlig å sette fingeren på, selv om en klarer å se bort fra skrivefeilene. Og vet dere hva jeg synes at er enda mer fantastisk? Dette. Selv i firmanavnet som står registrert i Brønnøysund er det skrivefeil. Men enkeltpersonsforetak blir kjedelig i lengden, så han har selvsagt registrert et par NUF også. Inkludert dette.

Jeg pleier å ha som minstekrav for å respektere et foretak at dei faktisk klarer å stave foretaksnavnet sitt riktig. Men når selv det registrerte foretaksnavnet inneholder skrivefeil ...

Sist redigert:

gjedda63

Medlem
Trodde først det var kødd hele sulamitten men det er jo en seriøs nettside. Man bør jo vite at man har dysleksi og skaffe folk som kan rette før man publiserer sine tjenester.Det blir jo komplett latterlig å presentere noe sånt.

zapotek

Medlem
Perkele dette var ille! Det hadde vært mye bedre å ikke ha en nettside for dette firmaet, da kundene garantert snur så snart de er innom siden. Ser at siden er laget av Idium (og de er ikke akkurat billige!), rart de ikke har gitt driveren noen hint om at teksten på siden burde vært endret en smule.

gjedda63

Medlem
Perkele dette var ille! Det hadde vært mye bedre å ikke ha en nettside for dette firmaet, da kundene garantert snur så snart de er innom siden. Ser at siden er laget av Idium (og de er ikke akkurat billige!), rart de ikke har gitt driveren noen hint om at teksten på siden burde vært endret en smule.

Det kan du si, ikke bra reklame for Idium heller når folk ser at de tydeligvis ikke følger opp klientene sine..

Tonny Kluften

Administrator
Idium sjekker vel aldri kundene sine sider. Og det er ikke bra for Idium, kunden vil forsvinne når han ser at han ikke har nytte av sidene sine. Et godt eksempel på at å gjøre nettsidene til kunden nyttige vil føre til at du beholder kunden lenger.
Hvis dette hadde vært min kunde ville jeg tilbudt meg å rette skrivefeilene for en billig penge. Det ville igjen ført til at jeg kunne hentet inn årsavgift i mange år fremover fordi sidene blir nyttige.

Sist redigert:

Knut

Medlem
Gjenvinning, takmaling, lamper, skinnjakker og orientalske tepper. Står ihvertfall på mange bein :)
Er det polsk oversatt til norsk Google transelator eller?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det ser jo ut til å være en liten bygd dette her, og alle kjenner sikkert alle. Derfor spiller det muligens ikke noen stor rolle akkurat med dette nettstedet. Derimot bommer du jo 110% Alf? Hvem tror du tar kontakt med mannen gjennom det nettstedet etter den presentasjonen der?

oddbjoro

Medlem
Ser det står Orkanger, som adresse, og det er iallefall ikke en bygd. Men mer et industritettsted(med bl.a Reinertsen og et stort havneområde).
ca 1t fra Trondheim. Tror kanskje heller bildet, er fra en plass han har gjort en jobb.

Kanskje jeg må prøve å gjøre han her til min første kunde(har vel 2t kjøring fra meg til han :) ).

Topp