Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nordnet affiliateprogram

Adservice har, men vit at de har noen kjipe affiliate managere. Det går rykter om at noen andre skal tilby Nordnet ila Q3 for Norge.
 
Jeg har vært i kontakt med flere av de som styrer med Nordnet over tid. Min erfaring er at de er merkelige når det kommer til hvordan de velger ut hvilke de vil jobbe med.

Jeg driver 3 sider som er svært relevante og gir mye signups og kunder til konkurrenter, (har også en del andre som ikke gir like mye trafikk) men av ulike grunner har jeg ikke kunne bli med pga "budsjettet ikke hadde rom for det".

Jeg følger godt med på konkurrenter, og har sett at de har signet opp med mye merkelige greier som ikke kan gi mye trafikk i tiden jeg ble satt på venteliste.
 
*Det tok også ofte lang tid før de svarte på mailer, måtte gjerne purre på de. Det var etter de hadde sagt de skulle komme tilbake ila 1 uke.
 
Det er Adservice som har Nordnet sitt affiliate-program.

Jeg har imidlertid pratet med Adservice og de sier at det er ganske få de lukker inn i programmet nå, da det har hadd veldig mange registreringer, så en godkjenning er vanskelig å få medmindre du har et høy-autoritets nettsted.

Jeg har sent søknad på 2 nettsteder for et par måneder siden og har enda ikke fått svar.
 
For meg virker det som dårlig butikk. Jeg har god sign up og konverteringsrate, og tviler på at Nordnet haddet gitt meg bedre inntekt, så hadde jeg fått den prisen for meg hadde jeg nok avslått.
 
Topp