Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som vet om Mobilt Bredbånd funker i utlandet?

dennison

Medlem
Noen som vet om Mobilt Bredbånd funker i utlandet?
Har sendt mail til chess,telenor og netcom, får beskjed "Har videresendt mailen din bla bla bla." og "Det vet jeg ikke, du må nesten ringe kundeservice bla bla bla.." sendte jo mail til KUNDESERVICE.. ehh?

Noen som har peiling på det?
Mer spesifikt tyrkia.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det står nok på sidene deres! Du skal være oppmerksom på at det koster flesk å bruke mobilt bredbånd utenfor EU!

De belaster stort sett pr MB!

Anbefaler deg å finne å finne trådløse nettverk der du skal - eller gå på internettkafe! HVis du ikke vil svi av en hel bondegård på mobilt nett da! Det kan nemlig fort koste deg mer enn du betalte for din ferie.....
 

dennison

Medlem
Får håpe de har trådløs internett tilkoblig der nede da, vært rundtom i spania ol. der de har slike netverk, men koster jo 8-9 euro pr. dag. er jo ikke veldig billig det heller ;) men men, arbeid må gjøres. Så må nok bare betale det det koster i 2 uker
 

clinton4

Medlem
Tenkte bare jeg skulle nevne ice uansett, siden de er de eneste jeg kjenner til som tilbyr mobilt bredbånd som også kan brukes i noen andre land en Norge. :)
 

Knut

Medlem
Med Telenor kan du koble deg opp i hele verden. Mener jeg fikk en epost for en tid siden der det stod at det kostet 2 kr./min om man kobler seg opp via wlan med en makspris på 3000,-/mnd
 

dennison

Medlem
Anders var nylig i Spania/Gran Canaria, måtte betale 40 euro for 5 dager, 27 euro for 3 dager.. ;S
 

clinton4

Medlem
Det beste er som regel å bare kjøpe et kontantkort i det landet du skal til, for så å koble opp pcn mot telefonen.
 
Topp