Noen som ser på tv-serien Suits?

knippsen

Medlem
Kjedet meg litt i går, og kom over et ganske kjent domenenavn for dere som følger serien Suits. Måtte bare gjøre det.

Hvor lang tid tror dere det går før jeg får en "sint" mail fra tv-selskapet?
Egentlig utrolig at de ikke har gjort dette selv for lenge siden.

Pearson Hardman Law Firm

Utrolig bra! :)

Favoritt serie for tiden, passer bra ettersom dama studerer jus. Du bør gjøre om logoen så den ligner litt mer
nup_150150_02992.jpg

Sist redigert:

knippsen

Medlem
Jeg brukte bare en standard font som jeg fant i et logo program, som jeg synes likner litt. Er ikke alt for god på photoshop og logodesign.

knippsen

Medlem
Jeg kan sende over logoen etter jobb i dag Du har allerede fått skryt på jobben her.

Takk, tar gjerne imot en logo:) Det forundrer meg at tv-selskapet ikke har tenkt på dette selv, fikk sjokk når jeg så at domenet var ledig.

Skulle tro at de hadde en markedsavdeling med kloke hoder som så mulighetene til å promotere serien på denne måten.

Tenk dere bilboards med:
"Do you want to work for oss?" eller liknende, og adressen til pearson hardman.

Sist redigert:

knippsen

Medlem
Man kan vel disclaime så mye man vil, det gir ingen rettigheter til å bruke logoer osv. Det som hadde vært skikkelig godt gjort var å lage noe som ser 100% ekte/likt ut, men at de ikke kunne røre deg juridisk på noen måte.

Jeg gikk vel over streken i det jeg registrerte domenenavnet pearsonhardman.com og brukte det til å sette opp en side for det fiktive advokatfirmaet som de sikkert har registrert noen navnerettigheter på der borte i Uniten.

Vi får se hvor lenge moroa varer. Hvis de lager bråk så tar jeg ned siden.

zapotek

Medlem
Jeg håper du ikke har klippet og lim all teksten fra nettsidene til andre advokatfirma, for DET kan du få en smekk av.

knippsen

Medlem
Fullstendig klar over det, og jo, for å teste siden med innhold så gjorde jeg det foreløpig. Men teksten skal skrives om med utgangspunkt i de juridiske uttrykkene som amerikanske firmaer bruker om slik at det ikke blir noe copyrightproblematikk. Akkuratt nå er siden bare publisert i det stille.

Topp