Noen som kan tipse meg om bra domenenavn?

Bjørn

Domenespekulant
Ønsker et "veldig bra" .com for salg av domenenavn som er ledig for registrering (bør ha "domain" eller "domains" som et av ordene og helst kun være to engelske ord, evt. passende forkortning).. eks: QualityDomains.com, DomainSales.com, DomKing.com.. eller noen neste like gode da :)

Hvis det kommer et så bra forslag at jeg kjøper det, spanderer jeg valgfritt nytt domenenavn og webhotell på tipser (1 år)! Bruk helst PM, så ingen andre snapper det hvis du har et GODT forslag :)

Tony J

Alle skal få
Jeg kan finne et til deg dersom du legger in WP på servern du tilbyr slik at jeg kan benytte domenekatalogen.no til dette. Dersom du er interessert i å drive med emg kan vi kjøre på 50/50 =) Jeg er ekspert på å finne domenenavn :)))

Bjørn

Domenespekulant
... er kresen på navnet jeg vil velge, men hvis det er noen herfra som kommer med et tips på ledig domenenavn og jeg velger å gå for det, skal jeg selvfølgelig sette opp server med mulighet til wordpress og evt. gratis domenenavn i 1 år for de som ønsker det :) helst ikke så altfor langt domenenavn heller.. mange krav, men burde ikke være umulig?! :)

Tonny Kluften

Administrator
Han spør om hjelp til å finne et godt domene til nettsida si. Skjønner ikke at det går an å problematisere det. Slettet masse OT, lik det eller ikke. Det er ikke sånn det skal være her, hvis man blir så gnien at man ikke kan hjelpe en fellow webmaster uten profitt blir det for dumt.

Sist redigert:

Speca

Medlem
Nuvel, Bjørn, jeg vil anbefale deg å bruke http://www.tdnam.com samt Find A Domain Name - DomainGroovy

Verktøyene du finner på domaingroovy er generelt svært bra, mens tdnam(godaddy) noen ganger har noen skikkelig bra domener til en lav sum spenn!

DomainBlackout.com, DomainBulldog.com, ApprovedDomain.com, TestedDomain.com, AffordDomain.com, DomainGoal.com, DomainBroccoli.com, BaldDomain.com, etc...

2000Domains.com, net, org er ledig - (2000 = millennium)
DomainPitbull.com (Hehe)

Litt latin: Domainiqum.com Domainikum.com

Sist redigert:
Topp