Noen som kan lage webside?

Havn

New Member
Hei :)

Jeg har et domene, vegardhavn.no som for øyeblikket er en tom webside. Eller, med et Wordpress-design uten noe innhold. Jeg kunne tenkt meg et personlig design, som er full-width, kanskje med en navigasjons-bar med sosiale medier, kontakt og andre sider. Ellers ønsker jeg en full-width som dekker hele skjermen, og som rullerer som en slider til siden slik at det kommer et nytt bilde frem.

Og en footer som ikke kan sees fra starten av, at du må bla ned før den kommer frem. Ikke så 'veldig' avansert design, men noen snille karer her som kunne ha laget et slikt Wordpress-design for meg? Hadde satt veldig stor pris på det. :)

erlsae

Medlem
Hei og velkommen !

"Snille karer" er det nok av her på Webforumet :D

Å lage et Wordpress-tema fra scratch vil koste deg flesk, det er business og ting koster. Det er tidkrevende å lage, i tillegg skal alt fungere optimalt i form av hvilke funksjoner brukeren ønsker osv. Derfor er det mange som kjøper tema selv (se på Themeforest.net), og bruker den innebygde funksjonen i temaet (som er på enkelte temaer) til å endre farger, skrifttype, logo osv rett fra Wordpress Dashboard.

Eller så kan du ta kontakt med et firma som gjør denne jobben for deg. De modifiserer et tema du synes ser bra ut på Themeforest, og du får et resultat du kommer til å bli fornøyd med.

Så, du har noen muligheter her, men at folk gjør det gratis for deg, det tviler jeg på med mindre det er noen med hobbyinteresse for webutvikling som har lite erfaring å vise til fra før :)

T SL

Active Member
Tror du skal jobbe lenge med å finne noen som setter opp et custom design for mindre enn 15-20 lapper.

• Like
Reaksjoner: mra
Topp