Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som har sikret seg .XXX domener?

Erlend

Medlem
Du vet at når du registrerer .XXX domener, så er du ikke sikret å få dem. Hvis flere forhåndsbestiller det samme domenet som du, så vil det bli en auksjon. Dette vil jo si at domenet kan bli mye dyrere enn først antatt.
 

seher

Medlem
Ja fikk #iri.xxx

Fikk en god morgen når jeg så at det var registrert. Første bokstav kan være opp til hver og gjette

Dear ###############

Thank you for registering the following domain(s):

#IRI.XXX
 
Sist redigert:

Self-Made.

Nybegynner
.XXX registreringen ble igår 5 timer utsatt fra 12:00UCT (17:00 norsk tid) til 17:00UCT (22:00 norsk tid).

Happy Merry Merry .XXX Mas :)
 

Self-Made.

Nybegynner
siri.xxx :p

Siri on iPhone 4S lets you use your voice to send messages, make calls, set reminders, and more. Just speak naturally. Siri understands what you say.

Siri is an intelligent software assistant and knowledge navigator functioning as a personal assistant application for iOS.

Etc... etc...

Noen bedre .xxx domener tro :p
 

Self-Made.

Nybegynner
Du vet at når du registrerer .XXX domener, så er du ikke sikret å få dem. Hvis flere forhåndsbestiller det samme domenet som du, så vil det bli en auksjon. Dette vil jo si at domenet kan bli mye dyrere enn først antatt.

Hvis en sjekker de forskjellige større aktørene så er det for mange normalt å handle så mange domener dem ønsker (eller backorder) uten at det koster dem noe, hvis dem ikke går gjennom betaler en heller ingenting.

Det gjelder også .XXX domener, har en gode avtaler med større aktører så kan en BULK shoppe så langt budsjettet rekker.
 

picxx

Well-Known Member
I et "røkke og gjelsten" perspektiv tror jeg nok xxx domenene kommer til å bli like verdifulle som .info domenene, så jeg kan ikke si jeg stresser så jævlig.
 

Self-Made.

Nybegynner
Hvis en kan sikre seg 50 stk. og selge dem med fortjeneste så er det lønnsomt.
Men det var det å sikre seg de 50 stk. eller det ene som er verdt noe.
Noe er mer verdt enn annet, det finnes .info domener som har gitt mer tilbake, men det er litt spesiellt, akkurat som .XXX :)
 

picxx

Well-Known Member
Hvis en kan sikre seg 50 stk. og selge dem med fortjeneste så er det lønnsomt.
Men det var det å sikre seg de 50 stk. eller det ene som er verdt noe.
Noe er mer verdt enn annet, det finnes .info domener som har gitt mer tilbake, men det er litt spesiellt, akkurat som .XXX :)

Tror nok du har større sjanse til å finne firkløvere.
 

Self-Made.

Nybegynner
Å finne firkløvere er ikke noe vanskelig, flere naturelskere er sikkert enig i det :)
En kan også kjøpe firkløvere på nett og få tilsendt fra mange plasser!

Tjohei og hopp
 

picxx

Well-Known Member
Å finne firkløvere er ikke noe vanskelig, flere naturelskere er sikkert enig i det :)
En kan også kjøpe firkløvere på nett og få tilsendt fra mange plasser!

Tjohei og hopp

Lykke til med letingen ;)
 

Self-Made.

Nybegynner
Flere har sikkert funnet sine .xxx domener og dem blir vel presentert før eller siden :D

...med eller uten innhold :O
 
Topp