Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som har erfaring med å dive forum?

nag

Medlem
Noen som har erfaring med å drive forum?

Hei

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med å drive forum her på siden. Det jeg lurer på er egentlig to ting.

Hvor mye jobb er det, blir det slik at du må være i nærheten av en pc døgnet rundt for å følge opp, og aldri kan reise på ferie? Hvor vanskelig er det å skaffe moderatorer som jobber "gratis" med å holde orden i forumet? (hvor mye kan man stole på / overlate driften til disse)

Konverterer forum bra i form av inntekter? Og er det type adsense eller affiliate programmer som duger? Eller er det slik at ett forum bare genererer en massevis av verdiløse sidevisninger av ett fåtall brukere som aldri klikker en annonse og som sitter å oppdaterer siden i ett sett for å se om noe skjer?

Jeg vurderer å starte ett forum som er rettet mot en spesifikk nisje.

Alle synspunkter er velkommen!!
 
Sist redigert:

PelleK

Medlem
Jeg har et forum som er relativt lite brukt i forhold til resten av siden min. Min erfaring er at kanskje 1% av brukerne på et nettsted bruker et forum med mindre det selve siden din et et diskusjonsforum for noe såklart.

Uansett, forumet mitt har "8286 Posts in 433 Topics by 418 Members. Og jeg har aldri noe jobb med det. Å få folk til å moderere gratis er veldig enkelt, ettersom de får moderator status, og det er nok for dem. Ihvertfall i mitt tilfelle.

Lenke til forumet mitt hvis du er nysjerrig: Mens Du Venter.Com Forum - Index
 
Topp