Noen som får AdMatch til å fungere?`

sKrud

Meget sliten student
Tenkte jeg skulle prøve AdMatch fra TD i dag på noen av sidene mine..på 8 av 10 refresh som kommer det opp utenlandske annonser (bedfinder osv..).. Dette er rart siden siden er norsk og TD i norge ikke har bedfinder som annonsør..

Så spm mitt er egentlig..Hvem f** får betalt for dette da? Å hvordan kan man kontrollerer at det ikke sniker seg inn annonser som ikke betaler?

Å for å toppe det hele er TD på en snurr igjen...irriterende...masse time out..samt "Request Entity Too Large" hva enn det betyr..

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja jøss. Det var noe nytt. Selv har jeg fått med meg at TD har vært veldig flink til og servere annonser som overhodet ikke er relevant med informasjonen på nettstedet, noe som skulle være meningen med disse annonsene.. Grunnen til utenlandske annonser kan du vel faktisk skylde på Bedfinder selv tipper jeg. Ta en titt på bannerne dem tilbyr. Har du opplevd dette med andre annonsører også?

Denne "Request Entity Too Large" er jo noe TD har slitt med i evigheter, og løser seg alltid med og fjerne kakene fra TD. At dem burde noe med det etterhvert kan jeg være hele enig i.

Topp