Er det noen som bruker economic sitt regnkskapsprogram her? vurderer å bytte regnskapsfører siden jeg tror jeg kommer til å bruke betydelig mindre timer med bruk av economic og det er penger spart for en liten nettutikk som jeg driver.
Hvis du mener e-conomic.no, så har jeg brukt det i halvannet år.
Jeg er veldig fornøyd med det. Det er enkelt å bruke, de har endel filmer på YouTube som forklarer forskjellige ting, og de er veldig flinke til å følge opp på support.
var e-conomic.no jeg tenkte på. er greit å overføre alle ordrene fra nettbutikken rett til regnskapsprogrammet og la regnskapsfører ta de resterende bilagene for meg.
Bruker det på to selskaper, veldig fornøyd med systemet så langt.
Vi bruker Nous som regnskapsfører. Hyggelige og kunnskapsrike folk. Daglig leder var også en av de som var med på å få e-conomic til Norge og har tidligere jobbet i e-conomic, så det mangler ikke på erfaringer med programmet.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.