TorsteinO
Art Director & grunder
Fikk en mail i dag fra en Harry Wangen som tydeligvis driver Reklameplass.com ... Oppleget ser jo egentlig ganske greit ut, men er det noen som kjenner til dem og har noen erfaringer på godt eller vondt?
Ja, de sier de er helt nye...
Reklameplass.com skrev:Copyright © 2006 -2008
Hm, se der ja... jaja, nå har jeg sendt dem en mail og spurt litt, får se om jeg får noe fornuftig svar.2 år er vel ikke helt nytt, og en burde tro at de skulle greidd å opparbeide en database på mere enn 21 sider i løpet av to år?
Akkurat det der er noe av det jeg også lurer mest på.Det er vel greitt nok som et tillegg til å evt. selge inn annonsering selv, men om de krever å ha en ledig spot på siden din for evt. annonsører som skulle kjøpe annonsen din kan det fort bli veldig dyrt å bruke dem om de ikke selger annonser.
edit: ser også at siden som står som "utvikler" av siden, smstelenet.com, er en av disse amatørmessige webutviklingssidene, med overprisede tjenester. Tjenestene er begge drevet av Rune Hansen
virker som det er kun sine egne sider de markedsfører. Liker ikke tanken bak her..
@Kenneth: Har mottatt den samme mailen jeg også på to av mine sider + 1 side hvor jeg er webmaster, og det blir jo helt feil om de ønsker å tilknytte seg publishere før de har annonsører.
Reklameplass Network was started by Rune Hansen and Harry Wangen in 2007
Copyright © 2006 -2008 Reklameplass.com
Your privacy is very important to us. Please see our Privacy Policy to explain our privacy practices in detail.
This is privacy page.