Noen her som har noe og frykte?

Mortenxx

Medlem
Jeg vet ikke om noen har lagt merke til det, men det ble veldig stille her etter at denne tråden ble postet?

Jeg har forresten ikke noe å frykte, jeg bruker helt andre tjenester enn akkurat den som ble hacket. :)

Tror jeg. Hva var det egentlig den het igjen? Hemmelig.no ??? Aldri hørt om.

Tonny Kluften

Administrator
Dagbladet opptrer utrolig merkelig her. De kaller databasen en sexkjøpliste. Hvordan vet de at alle de 28642 medlemmene i databasen kjøper sex, både kvinner og menn? Er det ikke helt enestående spekulativt av Dagbladet å presentere lista på den måten der? Jeg syns synd på noen tusen mennesker som antageligvis får seg en smell når nære venner og familie ser at de står i databasen. Dagbladet har liksom bevist at de kjøper sex, slik jeg ser det så går dette ut over alle støvleskaft.

Dag Frogner

Supermedlem
Tydelig at gutta bak nettsiden har jobbet litt for å få det til å se ut som om det er flere jenter registrert enn det faktisk er.

Det finnes massevis av brukere med jentenavn som har ****@hemmelig.com (hvor **** er et guttenavn, det samme hele tiden) som registrert epostadresse.

Sist redigert:

lime73

New Member
db.nos jallajul

.. så løper de høystående embetsmenn med svin på skogen rett i armene på Lamar Smith så slike avsløringer ikke skjer igjen, og Smiths hackere får en klekkelig sum for å ha hjulpet ham med å implementere SOPA.

God jul!

Bjørn Andersen

Webmaster
Godt mulig jeg er regget, jeg er vel regget på de fleste slike norske sider, dog uten private meldinger, heller ment for sjekke en aktuell konkurrent/side. Sørgelig for de som er aktiv der da, hvis private meldinger kommer til å bli publisert sammen med brukernavn og linket opp til telefonnummer.

Bjørn Andersen

Webmaster
sjekket listen og var heldigvis ikke regget :) Passord ligger jo der og selv om det er MD5 kryptert er jo det sikkert mulic cracke .. :/

Kassimaja

Geocacher
Hadde vært artig å bruke adresselista der til noe...

Topp