Hei
Jeg skal starte nettbutikk snart, jeg har gjort dette til nå:
Kjøpt PC.
går for 24 nettbutikk
handlet inn en del varer, men ikke mye
skal registrere mitt firma om noen dager
bestemt meg for dibs kortbetaling og paypa
Jeg lurer på en del ting og håper jeg får noen gode svar her
Jeg tenker å starte smått, har litt varer men ikke mye! jeg driver å tenker nå på hvordan jeg skal sende varene når jeg åpner butikken? jeg må ha en fraktselskap,hvilken er best og billigst? hvor bestiller jeg billig embelasje fra? og hva med pakker og konvolutter og sånt er det fraktselskapet som selger det eller? er det noe mer jeg ikke har tenkt på som jeg må ha når jeg begynner å selge de første varene? det er varer som er relatert til kvinner som kosmetikk, klær, smykker osv. Jeg er takknemlig om jeg får råd og tips, men helst begrunne hvorfor.takk
Jeg skal starte nettbutikk snart, jeg har gjort dette til nå:
Kjøpt PC.
går for 24 nettbutikk
handlet inn en del varer, men ikke mye
skal registrere mitt firma om noen dager
bestemt meg for dibs kortbetaling og paypa
Jeg lurer på en del ting og håper jeg får noen gode svar her
Jeg tenker å starte smått, har litt varer men ikke mye! jeg driver å tenker nå på hvordan jeg skal sende varene når jeg åpner butikken? jeg må ha en fraktselskap,hvilken er best og billigst? hvor bestiller jeg billig embelasje fra? og hva med pakker og konvolutter og sånt er det fraktselskapet som selger det eller? er det noe mer jeg ikke har tenkt på som jeg må ha når jeg begynner å selge de første varene? det er varer som er relatert til kvinner som kosmetikk, klær, smykker osv. Jeg er takknemlig om jeg får råd og tips, men helst begrunne hvorfor.takk