Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside som ikke er lansert

knuttt

Medlem
Jeg har opprettet en WordPress-nettside som enda ikke er lansert - den vil ikke lanseres før ut i høsten om 1-2 måneder. Jeg lastet raskt ned en plugin som lar meg aktivere "503 Service temporarily unavailable". Jeg utført en del tester, der jeg har deaktivert pluginen i en veldig kort periode. Det ser imidlertid ut til at Google har registrert nettsiden, slik at alle sidene ligger i søkeresultatet.

Akkurat nå har nettsiden ingen besøkende, og jeg er redd for at Google registrerer dette og dyttet nettsiden min langt ned på listen. Jeg er redd for at dette vil ligge ved nettsiden også når den publiseres. Er det noe dere anbefaler meg å gjøre?

Er det en plugin som eventuelt sender en feilmelding om at siden ikke eksisteres eller lignende, som gjør at nettsiden fjernes fra søkeresultatet? Og når jeg da lanserer nettsiden, så deaktiverer jeg bare utvidelsen, og får en ny start?
 

Boo

Medlem
Hvorfor krysser du ikke bare av for at Google ikke skal indeksere siden? Gjort det selv flere ganger og det funker flott.
 

pleb

Medlem
Er du redd for at Google skal straffe siden som følge av få besøkende? Altså du tenker at lavt antall besøkende gir dårlig SEO-effekt?

Tror det henger mer sammen "the other way around".
 

Stoppet

Banned
Du kan bruke Launchpad fra Obox. Den har fungert bra for meg tidligere.
 
Topp