Nettside med søkefunksjon og..

Hei, er ute etter en nettside med søkefunksjon og mulighet for annonser på hovedsiden.
Vil gjerne ha en rimelig løsning, som er lett å oppdatere.
Ser for meg noe som er satt opp i WP, men da trenger jeg en template!

Førsteside:
*Kategorifunksjon (Søke på kategori) Feks. Bil, mazda, stasjonsvog o.l.
*Header
*Sideannonser
*Betalte sponsorer

Ellers trenger jeg bare et ryddig design :)

Mvh: -Innovativefuture-

xdex

Medlem
Har kun dårlig erfaring med template-monster, som SPYR ut templates og er ikke noe særlig, på themeforest er det langt lettere og holde kontakt med vedkommende som har laget alt, slik at du også kan få hjelp mye raskere, dersom det oppstår problemer.

Har kun dårlig erfaring med template-monster, som SPYR ut templates og er ikke noe særlig, på themeforest er det langt lettere og holde kontakt med vedkommende som har laget alt, slik at du også kan få hjelp mye raskere, dersom det oppstår problemer.

Jeg sitter på Themeforest nå.
Men finner ikke et rent design som passer inn til det jeg skal ha.
Det skal være en meny, som har flere alternativer når du går på den.
Feks.

Bil
Stasjonsvogn
Vw
opel
--Nissan
---Almera
---Primera
Bmw

Trenger ikke masse unødvendig på forsiden.
Bare logo og et lite vindu som forklarer litt om hva hjemmesiden er.

Dag Frogner

Supermedlem
Hvis du ikke finner noe som helst på Themeforest er du enten veldig dårlig til å lete eller veldig kresen for der finnes det myyye bra.

Men du må ikke se deg blind på slik sidene ser ut, for de fleste blir tomme når du har kjøpt de. De som lager de, fyller de bare ut med tekst og bilder for at man skal kunne forestille seg hvordan det KAN se ut. De aller, aller fleste designene der inne kan endres ganske mye, ganske lett.

TorsteinO

Art Director & grunder
Tips: bruk heller noen kroner på et "premium theme". De blir oppdatert og vil fungere selv etter store oppdateringer fra WP.

Det er ikke så veldig attraktivt for utviklere å oppdatere themes når de uansett ikke tjener noe på det.

Sjekk f.eks Premium WordPress Themes, Web Templates, Mobile Themes | ThemeForest de har mye bra.

Tror faktisk det har vært EN gang jeg har opplevd at et theme jeg har laget har trengt en oppdatering etter en wordpress-oppdatering, og da var gjort i løpet av noen minutter, tror man skal lage ganske snodige løsninger før det der er et problem.

Tror faktisk det har vært EN gang jeg har opplevd at et theme jeg har laget har trengt en oppdatering etter en wordpress-oppdatering, og da var gjort i løpet av noen minutter, tror man skal lage ganske snodige løsninger før det der er et problem.

Gikk for en template over themeforest, perfekt med mange muligheter for modifikasjoner.
Måtte tenke nøye igjennom, men klarte å bestemme meg.
Nå er det bare å få registrert webhotell/domene.
Men regner med at jeg ikke er oppegående før 15 Januar.

Topp