Nettsamfunn vurderes solgt

andhalsa

New Member
Hei folkens.
Jeg har i en periode jobbet med å sette opp Mittnorge.no, et nettsamfunn for diskusjon og formidling av reiser, opplevelser og nisjemarkedet i Norge.

Det er ikke et etablert nettsamfunn slik at kjøper har mulighet til å definere hvilken rolle eller posisjon de selv ønsker å ta i markedet der de største konkurrentene er sider som ut.no og visitnorway.no osv. Fordelen er at innholdet i større grad genereres av brukerne.

Nettsiden har et godt domenenavn, Siste versjon av Joomla, et funksjonelt og facebook-aktig nettsamfunn (jomsocial) og forum integrert. Det er i tillegg støtte for facebook-integrasjon mtp login osv.

Løsningen passer for eksisterende operatører i markedet eller for noen som er spesielt interessert. Slik jeg ser det vil det være en god løsning for en etablert aktør å ha som en slagt konsept-side. Jeg ser et godt inntektspotensiale i nettsiden, og det krever liten teknisk kompetanse for å drifte nettstedet. Rammeverket er nøytralt og kan derfor tilpasses en hver firmaprofil.

Jeg har selv ikke hatt kapasitet til å jobbe så intenst med det det siste året og er derfor villig til å selge det til riktig kjøper. Jeg vil si den er beta-klar og krever kun implementering av profil for å kunne lanseres.

Det er et .no-domene som jeg har parkert ved hjelp av min arbeidsgivers organisasjonsnummer, men jeg selger som privatperson.

Prisen jeg ber om er 45 000,-. Prisen er basert på tiden jeg har brukt så langt, kvaliteten av domenenavnet og potensialet.

Send meg gjerne en PM hvis du er interessert eller har et seriøst tilbud.
Alternativt mail til andreashalsa@hotmail.com

Mvh Andreas

Topp