Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettmagasinet "Kreative Idéer" lansert i dag

AnneB

Medlem
WOW - dette var en interessant side!

Innholdsmessig er jeg midt i målgruppen, så denne kommer jeg til å følge med på. Jeg driver nettbutikken Kreativ Hobby - stempler, scrapping, kortlaging og papirhobby Stempler, scrapbooking, kortlaging og papirhobby selv, så alt som er kreativt er moro.

Det eneste jeg ikke likte sånn umiddelbart var fonten på ingressen, den var i overkant stor og dominerende, men likevel ikke lettlest. Kanskje menyen i toppen kunne vært litt mer synlig istedet...
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Hei AnneB,

Og tusen takk for kjempefine og konstruktive tilbakemeldinger. Jeg synes selv også kreativitet er gøy, og det er bakgrunnen for at jeg nå jobber med denne siden. :)

Vedrørende fonten på ingressen så er jeg helt enig, og skal få gjort noe med den. Skal også teste litt andre løsninger med toppmenyen.

Min gode venn Google Analytics viser forøvrig at vi hadde 994 unike lesere innom Kreative Idéer - Vær Kreativ! første dag - i går. Så det er stor stas!

Klarer vi samme trafikk i dag, samt at 6 av mine "Webforumet-venner" stikker innom(?), så er første delmål på 1.000 besøkende på en dag i boks. :D
 

selbekk

Medlem
Feedback:

- Mangler en header
- Savner et sted å fokusere når jeg kommer inn. Samme med branding - hvor er jeg?
- Facebook-greia er altfor langt oppe. Too "pushy pushy"
- Sleng på en blur-effect under headeren og navigasjon
- Helt uleselig intro på en sjanger. Spesielt med annonsen!
- Midtstill "stikkord" i footeren. Eller høyrestill.

In general - veldig flott side. 97% awesome.
 

Tony J

Alle skal få
Fin side marius. Synd at det MÅ være .com . Av en eller annen grunn så syns jeg slike sider tar bort litt av seriøsiteten, men mulig den vanlige mannen i gata ikke bryr seg om slikt :)
 

MariusB

Skaper & Idémaker
Selbek: Takk for interessante punkter, skal se nærmere på dem og gjøre kjappe vurderinger på endringer.

Tony J: Vi har .no-domenet også, og vurderer å flytte den dit.

domeneguru: Takk for hyggelig tilbakemelding! :)
 

selbekk

Medlem
Når themet du har kjøpt laster flere innlegg via lazy loading, så står det "Loading more posts.."

Pass på å oversett alt - ellers blir jeg språkforvirrad och begins å rote

- Søkefeltet hadde altfor lav kontrast, og jeg var generelt sett ikke så fan av løsningen. Prøv en full-screen overlay (slik jeg har gjort her ;-) ) og se om det fungerer bedre for brukerne deres.
- Jeg føler annonsen på høyre side av siden ... stjeler mye real estate. Pluss - jeg må scrolle helt ned for å se hele annonsen uansett.
- På innholdssidene dine burde du også merke bedre at det er en annonse man ser øverst. Ja man skjønner det ut fra konteksten, men det var visuelt forvirrende.
- "DU VIL KANSKJE OGSÅ LIKE.." høres ikke ut som god norsk, men et godt forsøk på å oversette "you might also like". Jeg foreslår "ta også en titt på.." eller "relaterte (eller lignende) artikler"
- Når du har lazy loading på, kommer man aldri til footeren. Så den får jeg nesten ikke sagt noe om.. Men den så fin ut. La også merke til at det er paginering som forsvinner når man scroller helt ned. Den burde enten være der eller fjernes helt.

Fin side ellers!
 
Topp