Nettmagasin reiseliv

bjornfix

Bjørn Are Solstad, CEO, Devenia Ltd.
Om du bruker samme mal som jeg bruker, vil du kunne få en gjennomklikksrate på 4-10% sånn uten videre forutsatt at du legger inn Adsense på samme måte som jeg har gjort. Den heter Heatmap Adaptive, og er gratis å laste ned fra inne i admin av Wordpress. Jeg har testa mye rundt dette, og kommet frem til at denne malen gir best gjennomklikk spesielt om du også lar være å ha noen header i det hele tatt som du ser på bloggen min.

sten

Medlem
Om du bruker samme mal som jeg bruker, vil du kunne få en gjennomklikksrate på 4-10% sånn uten videre forutsatt at du legger inn Adsense på samme måte som jeg har gjort. Den heter Heatmap Adaptive, og er gratis å laste ned fra inne i admin av Wordpress. Jeg har testa mye rundt dette, og kommet frem til at denne malen gir best gjennomklikk spesielt om du også lar være å ha noen header i det hele tatt som du ser på bloggen min.

Okei, skal se på den løsningen :)

Noen tips til hvordan jeg kan markedsføre spesielle produkter jeg selger, som for eksempel tilgang til naturfilm eller lavvo utleie som ett eksempel.

bjornfix

Lavvo, lavvu med og uten utleie er da bra alternativer vil jeg tro. Men, jeg har ikke noen detaljert kjennskap til dette markedet lengre. Har ikke jobba med det på noen år. Du må bare prøve deg frem og se hva som fungerer.

sten

Medlem
Lavvo, lavvu med og uten utleie er da bra alternativer vil jeg tro. Men, jeg har ikke noen detaljert kjennskap til dette markedet lengre. Har ikke jobba med det på noen år. Du må bare prøve deg frem og se hva som fungerer.

Okei, skal prøve meg litt fram :)

Burde jeg leie ut utstyr selv, eller gjøre avtaler med andre utleiefirmaer om at jeg får prosenter pr salg?
Lurer på hva som kan være det beste alternativet.

bjornfix

Akkurat det siste der burde du nok mene noe om selv :)

sten

Medlem
Akkurat det siste der burde du nok mene noe om selv :)

Okei, tror det beste er å leie ut for andre firmaer i Finnmark, siden jeg har lite kapital å gå på akkurat nå, men det blir også vanskelig med tanke på at jeg bare kan ha utleie i en by.

Så får høre om noen er interessert i det.

Topp