Netthandel, Angrefristskjema

RAH

Medlem
Har forsøkt å google meg klokere, men uten hell.

Jeg holder på å starte en abonnementstjeneste hvor det vil bli sendt ut månedlige produkter til en fast pris.

Må jeg sende med angrefristskjema i hver pakke? Første pakken? Er det tilstrekkelig å sende angrefristskjema på mail ved bestilling sammen med ordrebekreftelse?
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Etter det jeg har forstått så holder det å sende det på mail
 

RAH

Medlem
Takk,

Det er det jeg også antar, handlet fra komplett rett etter at jeg postet denne, og der fikk jeg angreskjema på mail.

Jeg vil da også anta at det holder å sende angreskjema ved bestilling (ikke en gang i mnd)?
 

Dseller

Medlem
Du sender bare med angrerett på FØRSTE pakke kunden mottar i abonnementet, etter dette trenger du ikke å sende med angrerett skjema.
 

Evensmo

Medlem
Utvilsomt nok å sende skjemaet på mail. Inntrykk av at stadig flere går vekk fra å legge ved fysiske skjemaer.

Tror også Dseller har rett i at man kun må sende med dette ved første leveranse.
 

Dseller

Medlem
Det gjør det jo mye vanskeligere for kunden å bruke angreretten når skjemaet kommer på e-post. Noe som kan være bra for deg, men ikke kunden..
 
Topp