Da jeg ikke har tid til alt jeg vil , så vurderer jeg å selge unna ene nettbutikken min. Og da er det duperdigg.no det er snakk om. Butikken er veldig lettdrevet og tar egentlig ikke all verdens til tid, men uansett så blir det for mye for meg. Så nå håper jeg noen her inne kan ta over den. Den er stort sett dropship, men jeg hadde noen varer som jeg sendte ut direkte fra lager. Bestselgerne. Varierende omsetning fra måned til måned. fra 2 på den laveste til 8 k på den beste mnd pr mnd. Har en super leverandør som sender forholdsvis kjapt. Lett å legge inn nye varer da det går nesten automatisk. Noen få tastetrykk så er varen du vil lagt inn, inne i nettbutikken med både bilder og tekst. Følger med facebookside med ca 4000 likes på. Har stor tro på butikken om noen gidder og utnytte dens potensiale med facebook og annen annonsering. Jeg har ikke gjort noe som helst av dette, men kunder har funnet butikken allikevel. Så med litt aktivitet på den fronten så regner jeg med salgstallene øker betraktelig. Ønsker bud, men selger den ikke under 15000. da beholder jeg den selv istedet tror jeg.