Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk vurderes solgt

7600? Er det en spesiell grunn til at det er så lavt ift 11-12? Forstår at det ikke har blitt så mye tid til denne i år, men med 1500 kunder og 6600 likes på Facebook hørtes det veldig lite ut :p
 
tja, noen måneder er dårlige, andre er bra :p men har tatt seg opp utover året etter en dårlig start i januar og februar! har merket at FB begynner å bli sleipe på hvor mange man når også, spesielt hvis man poster bilder så er det på langt nær alle likesene som ser det. så lurer litt på å kjøpe mer synlighet, men vet ikke hvor effektivt dette er...
 

Sarv

New Member
Du skriver:

"Veldig flott side med rundt 10.000 kr i salg de siste månedene, 120.000 i 2012 og 95.000 i 2011."

Videre skriver du: "Omsetning siden januar er 7600 kr."

Jeg antar at du mente å skrive 76.000 ?
Angående budfrist antar jeg at du mener 5.juli?
 

Sarv

New Member
"fortjeneste ligger vanligvis på 5-10 ganger innkjøspris"
"Innkjøpspris kanskje 15-20. utsalgspris 50-60 kanskje."

Hvordan forklarer du dette?
 
nei, jeg mente 7600.

fortjeneste ligger på 5-10 ganger innkjøpspris. men det kommer jo ann på hvilke priser man selv opererer med.
 

Sarv

New Member
Hvordan har du klart å miste 90% av omsetningen? Håper budgiverne blir informert om dette.
 
ting går opp og ting går ned. alle blir selvfølgelig informert om dette; jeg har lagt ut omsetningstall så det står svart på hvitt, eventuelt svart på lyseblått her på WF.

Det tar uansett ikke noe bort fra det faktum at nettbutikken har gjort det veldig bra, har en solid kundebase og et bra navn, og har et stort varelager.
 
Topp