Enig med deg wellendorf!
Bruker KCO i to nettbutikker. Er ikke så sikker på at det har økt salget/konverteringen så voldsomt, da jeg synes det er vanskelig å påstå slikt. Man vet jo ikke hvordan butikkene hadde gått om man ikke byttet. Spesielt den ene som var forholdsvis nyoppstartet. Den går selvfølgelig langt bedre nå enn før. Men til gjengjeld har det blitt brukt mindre tid/pengerpå den som har vært i drift noen år, så den er vel omtrent som før.
Det som derimot er veldig behagelig er at jeg slipper innløser, som du sier. Og ikke minst, jeg slipper å ha noe med DIBS å gjøre. Bare det er verdt flere tusen i sparte frustrasjoner pr mnd!
Siden vi kun selger på nett får vi alt av inntekter (papirer) fra en leverandør, Klarna.
Det gjør at det er langt mindre papirer og håndtere. Bare å skrive ut rapporter og levere til regnskapsfører. Utroooolig deilig! Det igjen gjør at regnskapsfører bruker mindre tid, så vi sparer noen kroner der også.
De utrolig få gangene noen kommer innom hentelageret for å handle, uten å ha lagt inn ordre på forhånd. Ja da bare låner de PC og bestiller og betaler på nett. Så min konklusjon er at man kanskje ikke selger så voldsomt mye mer på grunn av løsningen i seg selv. Men man får en veldig enkel løsning for både kunder og seg selv. Noe som sikkert også generer et positivt bilde av nettbutikken i hodet til kunden. Og det tjener man selvfølgelig på i lengden. Angrer absolutt ikke på at vi byttet!