Nettbutikk med barneklær selges.

Hortensia

New Member
Selger nettbutikk som tilbyr kvalitets barneklær av italiensk merke. Dette merket blir ikke solgt av andre i Norge, og så vidt jeg vet heller ikke i Danmark og Sverige.

Nettbutikken har vært i drift siden mars 2010 og er drevet av meg alene.

Noen fakta:

Omsetning 2012 ca. 105.000, resultat ca. 30.000 (ikke tatt ut lønn)
(potensialet er mye høyere dersom man har tid til å fornye, oppdatere og markedsføre mer enn jeg har gjort)

Nettbutikk med Magento platform, lett å vedlikeholde og alltid oppdatert varelager.

Nettsideleverandør: Webexpressen. Månedlig kostnad kr 990 + mva.

Betalingsløsning (Nets) og pakkesporing om man har EDI løsning (Bring servicepakke) i tillegg

Kunderegister, påmeldte til nyhetsbrev og facebook-følgere. Koblet til Google analytics.

Fornøyde kunder, veldig gode tilbakemeldinger og få returer. Min beste markedsføringskanal er ”jungeltelegrafen”. Har brukt ca. 1.000 kr i mnd på markedsføring.

Arbeidsmengde har vært 2-5 timer i uken. Anbefales å legge ned mer tid for å utnytte potensialet som nettbutikken har.

Varelager medfølger, nedsatte varer med total utsalgspris ca. 50.000.

Webadresse blir gitt i pm. Ønsker kun seriøse henvendelser :)

Johan

Medlem
Send URL på PM er du snill

Hortensia

New Member
selger nettbutikk som tilbyr kvalitets barneklær av italiensk merke. Dette merket blir ikke solgt av andre i norge, og så vidt jeg vet heller ikke i danmark og sverige.

Nettbutikken har vært i drift siden mars 2010 og er drevet av meg alene.

Noen fakta:

Omsetning 2012 ca. 105.000, resultat ca. 30.000 (ikke tatt ut lønn)
(potensialet er mye høyere dersom man har tid til å fornye, oppdatere og markedsføre mer enn jeg har gjort)

nettbutikk med magento platform, lett å vedlikeholde og alltid oppdatert varelager.

Nettsideleverandør: Webexpressen. Månedlig kostnad kr 990 + mva.

Betalingsløsning (nets) og pakkesporing om man har edi løsning (bring servicepakke) i tillegg

kunderegister, påmeldte til nyhetsbrev og facebook-følgere. Koblet til google analytics.

Fornøyde kunder, veldig gode tilbakemeldinger og få returer. Min beste markedsføringskanal er ”jungeltelegrafen”. Har brukt ca. 1.000 kr i mnd på markedsføring.

Arbeidsmengde har vært 2-5 timer i uken. Anbefales å legge ned mer tid for å utnytte potensialet som nettbutikken har.

Varelager medfølger, nedsatte varer med total utsalgspris ca. 50.000.

Webadresse blir gitt i pm. ønsker kun seriøse henvendelser :)

nettbutikken er nå solgt.

Topp