Selger nettbutikk som tilbyr kvalitets barneklær av italiensk merke. Dette merket blir ikke solgt av andre i Norge, og så vidt jeg vet heller ikke i Danmark og Sverige.
Nettbutikken har vært i drift siden mars 2010 og er drevet av meg alene.
Noen fakta:
Omsetning 2012 ca. 105.000, resultat ca. 30.000 (ikke tatt ut lønn)
(potensialet er mye høyere dersom man har tid til å fornye, oppdatere og markedsføre mer enn jeg har gjort)
Nettbutikk med Magento platform, lett å vedlikeholde og alltid oppdatert varelager.
Nettsideleverandør: Webexpressen. Månedlig kostnad kr 990 + mva.
Betalingsløsning (Nets) og pakkesporing om man har EDI løsning (Bring servicepakke) i tillegg
Kunderegister, påmeldte til nyhetsbrev og facebook-følgere. Koblet til Google analytics.
Fornøyde kunder, veldig gode tilbakemeldinger og få returer. Min beste markedsføringskanal er ”jungeltelegrafen”. Har brukt ca. 1.000 kr i mnd på markedsføring.
Arbeidsmengde har vært 2-5 timer i uken. Anbefales å legge ned mer tid for å utnytte potensialet som nettbutikken har.
Varelager medfølger, nedsatte varer med total utsalgspris ca. 50.000.
Webadresse blir gitt i pm. Ønsker kun seriøse henvendelser
Nettbutikken har vært i drift siden mars 2010 og er drevet av meg alene.
Noen fakta:
Omsetning 2012 ca. 105.000, resultat ca. 30.000 (ikke tatt ut lønn)
(potensialet er mye høyere dersom man har tid til å fornye, oppdatere og markedsføre mer enn jeg har gjort)
Nettbutikk med Magento platform, lett å vedlikeholde og alltid oppdatert varelager.
Nettsideleverandør: Webexpressen. Månedlig kostnad kr 990 + mva.
Betalingsløsning (Nets) og pakkesporing om man har EDI løsning (Bring servicepakke) i tillegg
Kunderegister, påmeldte til nyhetsbrev og facebook-følgere. Koblet til Google analytics.
Fornøyde kunder, veldig gode tilbakemeldinger og få returer. Min beste markedsføringskanal er ”jungeltelegrafen”. Har brukt ca. 1.000 kr i mnd på markedsføring.
Arbeidsmengde har vært 2-5 timer i uken. Anbefales å legge ned mer tid for å utnytte potensialet som nettbutikken har.
Varelager medfølger, nedsatte varer med total utsalgspris ca. 50.000.
Webadresse blir gitt i pm. Ønsker kun seriøse henvendelser