Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk, hvor fort kan det gå?

Ubrukelig

Medlem
Eller hvor tregt?

Har hatt oppe nettsiden min i 2 dager nå uten et eneste salg.
Hvor fort har dere med nettbutikker oppnådd salg?
 

picxx

Well-Known Member
Burde hatt minst 200, om ikke 300 salg på dette..... *--*
 

Ubrukelig

Medlem
Mange av treffene er fra forumet og resten er fra bekjente og bekjente av bekjente fra facebook så over 100% konverteringsrate er vel litt å ta i? ;)
 

hansson

Langveisfarende
Har du tenkt å bruke litt penger på markedsføring? Det er nok en smart investering. TSSHASS. (Ting Skjer Sjelden Helt Av Seg Selv). Hvis vi får se nettstedet så kan vi kanskje tipse deg om eventuelle ting som ikke funker. Selv kjøper jeg ikke fra nettsteder jeg ikke "liker trynet på". Det er veldig intuitivt, jeg sjekker sjelden hvem som driver nettstedet, men hvis jeg ikke liker det jeg ser så får jeg heller ikke lyst til å dra fram kredittkortet.
 

Ubrukelig

Medlem
Har ikke tid eller penger til å starte en til pr nå, desverre.
Skal se litt rundt om jeg finner noe rimelig markedsføring i dag!
 

looper

Medlem
Tja, den må nok marineres litt ute på WWW.
Ett tips kan jo være å kjøre noen konkurranser og legge linker ut på konkurransesider? Legge inn ett nyhetsbrev og sende ut til deltakerne hver uke.
Har ingen erfaring med dette selv, men det er ihvertfall billig.

Send oss en link til siden din så vi ser hva du selger og ikke minst hvordan det ser ut ;)
 

svarstad

Medlem
hei....jeg startet opp nettbutikk for ca 2 år siden, tok et par uker før jeg fikk mitt første salg, hadde kun et salg den første mnd, etter 3-4 mnd hadde jeg salg hver dag. etter hvert som tiden går så vil se at du får flere salg, gi god service til kundene og svar hurtig på henvendelser. jeg svarer på alle henvendelser innen 24 timer.

Om du har lite penger til markedsføring så annbefaler jeg at du begynner med å annonsere på nettsider hvor du kan annonsere gratis, det finnes en del av de. du kan legge ut noen annonser på qxl og finn. annbefaler også google.

ønsker deg lykke til med din nettbutikk, men det tar tid før du begynner å tjene penger.
 
Topp