Tonny Kluften
Administrator
Ta høyde for retur. Særlig hvis det ikke er god kvalitet kan du få mye i retur.
Ta høyde for retur. Særlig hvis det ikke er god kvalitet kan du få mye i retur.
Ja, for selger er normalt det. Men det er også en medvirkende grunn til at folk tør å kjøpe på nett.Ja, denne angreretten er kjipe greier...
Hvordan gjør man det i forhold til shipping fra leverandøren i [sett inn random lavkostland i østen] og til Norge? Noen som har erfaringer rundt dette?
Hvis du ikke bestiller store partiene, kan du også få sendt gods rimelig som samlast på container, da via båt som tar fra 20-30 dager normalt sett. Selvfølgelig husker jeg ikke firmanavnet jeg snakket med sist, men søk der ute og forhør deg litt
Du bør også sjekke litt rundt leverandørene, for det er faktisk en god del banditter i østen. Var flere som handlet fra firmaet ******* (sensurert av meg) med kjempebillige merkeprodukter fra lg, samsung, nokia etc. Flere handlet for ganske mange tusen, og betalte. Men ... varene har ingen sett noe til, og pengene er vandret til de evige bankmarker
Driver med import selv, og har lært på den harde måten. Det skal også sies at det er banditter inorge også, så du bør sikre den økonomiske biten for deg, og gjerne ta i bruk eksempelvis klara som jeg har hørt en del godt om ... Uten egne erfaringer riktignok.
Det er open-source løsning vi bruker, ja, bare at vi har implementert den med f.eks BBS Netaxept og DIBS. Samt har vi også en Posten frakt modul som beregner frakt via serverene til Posten og Bring etter størrelse og vekt til produktet. Dersom våre kunder vil ha filene eller MySQL database filene, får de dette.
Helt uten kostander?
Det var da faktisk et meget bra tilbud.
Hvilken plattform er det dere bruker?