Neste generasjon laptop

adeneo

Medlem
Ja det er helt fantastisk, da kan vi alle bruke Google sin datamaskin med Google sitt operativsystem til å besøke alle internettsidene til Google, i tillegg kan vi lagre alle dataene våre og alle opplysninger om oss selv på Google sine servere.
Hvis bare Google hadde levert mat på døren nå, så hadde i hvertfall ikke jeg trengt noe mer!

pleb

Medlem
Må vel være en fin ting for oss som jobber på web?

Men man kan ikke ha eksterne programmer innstallert på en slik en? Første gang jeg hører om det...

picxx

WF 09
*dæng* der gikk internettforbindelsen til helvete og blir borte i to uker, og essayen MÅ være ferdig til i morgen, men alle 3074 første sidene ligger på.... riktig, internett!

Men joda, med synkroniserte dropboxer går det sikkert greit, selv om man må, som man sier på videoen, tenke litt annerledes.

Jo flere konkurrenter, jo bedre for forbruker :)

selbekk

Medlem
jeg liker idéen. Det er jo perfekt for en on-the-go datamaskin. Ikke noe du akkurat kan lage nettsider på kanskje, men heller den du tar med i møter, på skolen, på ferie eller på forretningsreiser.

Så synd at de ikke akkurat ser kjempepene ut. Et slikt produkt burde kunne customizes ved hjelp av skins osv, og komme i flere farger enn nyan-cat driter - i alle fall hvis den skal hamle opp med design-ikonene MacBooks har blitt.

En ting jeg stusser litt over er batterilevetiden - hvis de ikke har harddisk, minimalt med hardware og er generelt små, hvorfor kan den ikke stå på i iallefall 12 timer? Og en annen idé hadde selvfølgelig vært å inkludere laderen i maskinen - så man ikke hadde en klump å bære med seg - kun en ledning.

selbekk

Medlem
*dæng* der gikk internettforbindelsen til helvete og blir borte i to uker, og essayen MÅ være ferdig til i morgen, men alle 3074 første sidene ligger på.... riktig, internett!

A) Kjøp 3G modellen
B) Stikk et sted med internett og skriv i vei. :) Det er jo så mange steder rundt om som har gratis wi-fi for tiden - og da spesielt i USA.

Topp