Har også fått Mail fra dem!
Tok kontakt pr telefon, og sende mail for å ha dokumentasjon.
Skrev rett ut i mailen at jeg sendte mail for å ha dokumentasjon til en eventuell anmeldelse, men at vi selvfølgelig håpet å unngå å måtte anmelde dem.
Forklarte også som det var at jeg ikke har fått epost fra dem, men at den muligens kunne ha blitt tatt i et av flere spam filter.
Etter et par timer fikk jeg denne, og synes faktisk de oppførte seg ryddig.
Har ikke registrert meg hos dem, og det fortalte jeg dem.
Sa også klart i fra at om de ikke ryddet opp i dette ville jeg "lage et helvete på nett" for dem, inkludert Facebook, forum mm. At jeg ville kontakte media, og levere en anmeldelse før dagen var omme. Noe jeg utvilsomt hadde gjort!
Men nå endte jo dette godt, så har egentlig ingenting negativt å si.
En eller annen "kødd" kan selvfølgelig har registrert meg.
Alt man trenger er jo epost adressen.
Om ikke det er tilfellet sender de ut faktura uten videre.
Noe jeg ikke har grunnlag for å påstå!
Anyway, tommel opp for at de fikk saken ut av verden på ca 2 timer!
Navn fjernet (SMN AS)
08. aug 10.19
Hei Navn fjernet
Vi har undersøkt utsendelsloggen og finner ingen uregelmessigheter i registreringen deres datert 20.06.2014.
(Min anmerkning. Sa helt klart i fra at jeg aldri hadde registrert meg, og at det neppe holdt som dokumentasjon at noen har skrevet inn min epost og vårt firmanavn og klikket ok)
Prøveperioden vår er gratis, men har en oppsigelsefrist der man må si opp innen den fastsatte fristen dersom man ikke ønsker videre tilgang på Engager.
Vi vil dog ikke ha misfornøyde kunder i SMN, og har besluttet å oppheve avtalen deres og kreditere faktura.nr xxxxxxxx
Ønsker deg en fin dag videre ,
Mvh Support