thoaud
Country manager @ Servebolt
Ønsker å dele min erfaring med SMN AS / Engager (engagerapp.com).
Først og fremst, de fremstår profesjonelle i aller høyeste grad. Rask support, og har en nettside som vet å selge. Jeg var nysgjerrig på hva de faktisk kunne levere, og registrerte meg for en prøveperiode. Siden de oppgir på sine nettsider "Lav pris og ingen binding" tenker jeg at det ikke var noe problem. Der tok jeg feil.
Skjønte ikke helt hva verdien i tjenesten var når jeg begynte å bruke den, og forsto at dette var en tjeneste som trengte mer tid for å fungere.
Så mottar jeg eposten som sier følgende:
Denne ser jeg aldri at jeg får da den går rett i spam, og har nå glemt hele Engager.
Neste mail jeg mottar sier følgende:
Fornyet med 12måneder? Hvor ble det av ingen bindingstid?
Så jeg sender en hyggelig epost til Engager, og sier at jeg hadde glemt hele greia og at jeg håper de kan fjerne mitt abonnement, selv om det har gått 5dager over tiden. Firmaet det eventuelt skulle brukes på var en oppstartsbedrift, som ikke vil lansere.
I mine øyne er det bare god kundeservice, og investering i et godt rykte å la slike saker gå.
Men neida, det synes ikke Engager. De viser til vilkårene sine, og holder på sitt krav om at det skal betales 7000,-.
Så da må jeg vel betale de 7000 da. For en tjeneste jeg ikke vil ha. En tjeneste som hadde lav pris, og ingen binding. Jeg leser nå at de visstnok har 6000kunder i Norge, men det virker litt for godt til å være sant.
Men i mine øyne er jeg lurt. Så mitt tips er: Hold dere unna Engager, med mindre dere virkelig har troen på at det fungerer og er villig til å betale 7000kr, selv om dere ikke er fornøyd.
Ikke regn med at de er snille, om du ikke er fornøyd med tjenesten.
Og les vilkårene!
Først og fremst, de fremstår profesjonelle i aller høyeste grad. Rask support, og har en nettside som vet å selge. Jeg var nysgjerrig på hva de faktisk kunne levere, og registrerte meg for en prøveperiode. Siden de oppgir på sine nettsider "Lav pris og ingen binding" tenker jeg at det ikke var noe problem. Der tok jeg feil.
Skjønte ikke helt hva verdien i tjenesten var når jeg begynte å bruke den, og forsto at dette var en tjeneste som trengte mer tid for å fungere.
Så mottar jeg eposten som sier følgende:
Grunnet tekniske problemer har desverre ikke Engager fungert optimalt så langt i din 7 dagers kostnadsfrie prøveperiode.
Ny utløpsdato er dermed 10.07.2014. Vi minner også om at du må sende oss en mail til support@engagerapp.com eller si fra i chat-funksjonen inne i Engager innen utløpsdatoen dersom du ikke ønsker å beholde tilgangen og bli kunde av oss når prøveperioden utløper.
Denne ser jeg aldri at jeg får da den går rett i spam, og har nå glemt hele Engager.
Neste mail jeg mottar sier følgende:
Din kostnadsfrie prøveperiode på Engager for FIRMANAVNET AS utløp den 10. juli, og tilgangen din er nå fornyet for 12 måneder slik som avtalt.
Fornyet med 12måneder? Hvor ble det av ingen bindingstid?
Så jeg sender en hyggelig epost til Engager, og sier at jeg hadde glemt hele greia og at jeg håper de kan fjerne mitt abonnement, selv om det har gått 5dager over tiden. Firmaet det eventuelt skulle brukes på var en oppstartsbedrift, som ikke vil lansere.
I mine øyne er det bare god kundeservice, og investering i et godt rykte å la slike saker gå.
Men neida, det synes ikke Engager. De viser til vilkårene sine, og holder på sitt krav om at det skal betales 7000,-.
Så da må jeg vel betale de 7000 da. For en tjeneste jeg ikke vil ha. En tjeneste som hadde lav pris, og ingen binding. Jeg leser nå at de visstnok har 6000kunder i Norge, men det virker litt for godt til å være sant.
Men i mine øyne er jeg lurt. Så mitt tips er: Hold dere unna Engager, med mindre dere virkelig har troen på at det fungerer og er villig til å betale 7000kr, selv om dere ikke er fornøyd.
Ikke regn med at de er snille, om du ikke er fornøyd med tjenesten.
Og les vilkårene!