name it | program hos Euroads

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg sitter her og gjør en liten gjennomgang av programmene hos Euroads. Da kommer jeg over et program som heter "name it". Beskrivelse av programmet er som følger:

Name it er et kjent merke med egne butikker i hele norden, samt mange europeiske lande. Samtidig selges name it barneklær i 1700 uavhengige butikker og kjeder i Europa og Mellemøsten. Det er av den grunn god gjenkjennelseseffekt på merket, hvilket du som partner vil få stor fordel av.

Vel... Jeg har aldri hørt om "Name it" før. Har du?

Det som er tanken er at jeg ikke vil bruke "Name it" før jeg faktisk vet at "Name it" er en merkevare eller et "produkt" som folk faktisk vil bruke. Er dette enda en av annonsørene som Euroads har tatt inn uten og sjekke noe informasjon om annonsøren?

En link til kampanje fra Euroads: name it

webpiken

Medlem
Hehe, du er helt på jordet.

«name it» er et godt kjent merkenavn for barneklær (het tidligere Exit). De har butikker over hele landet, blant annet på Byporten i Oslo.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg spør her fordi jeg aldri har hørt om Name it før altså, så at jeg er på jordet tror jeg nok. Jeg sier jo ikke at det er en ukjent kjede, jeg sier bare at jeg ikke har hørt om dem. Derfor måtte jeg bare spørre før jeg gjør noe mer med denne kampanjen.

Du ser, jeg (som er i Bergen) har aldri sett "Name it" noen steder. Er "Name it" Lokalisert andre steder enn i Oslo? Om det kun er i Oslo denne butikken er lokalisert er desverre ikke dette noe for meg.

webpiken

Medlem
Som nevnt over, de har butikker over hele landet.

Om de har i Bergen, kan du vel lett finne ut selv via nettsiden deres.

Bjørnar

Gründer
(med fire barn og en shoppingglad samboer, så har jeg forstått NOE om hvordan denne verden henger sammen...)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Herlig. Takk skal dere begge to ha for svar. Dette var godt og høre, og webpiken - Du har helt rett i at jeg selv burde kunne finne ut av svaret på spørsmålet mitt. :) Takk til dere begge.

Topp