Enda en kjøper som føler seg "snytt" fordi han ikke har produkter som klarer å konvertere! Dette begynner å bli en gjenganger her på forumet.
Og, skal du gå ut med firmanavnet så vil du bare gjøre det hvis det går i din favør?? Eller er det kun når det går i din disfavør??
Når du kjøper annonser så tilbyr selger kun et utstillingsvindu, selve salget/konverteringen må du nesten stå for selv.
Det selger kan ta på seg er å rådgi deg i forhold til den spisskompetansen han sitter på i forhold til å bruke det utstillingsvinduet.
Som selger sitter man på mye statistikk og kan fortelle hva som har fungert tidligere og hva som ikke har det. Derfor kan man ofte rådgi og veilede kjøper i riktig retning. Innimellom så er det annonsører som mener de vet bedre og blir bitre og sure når det ikke konverterte som de hadde håpet.
De tallene som blir presentert her er jo ikke dårlige - tvert imot så er det ganske ok tall på visningspris. Så selger har vel sine ord til dels i behold.
Mitt spørsmål til deg:
Brukte du samme annonsen som første gang?
Hadde du samme målgruppe som første gang?
Var det i samme tidsrom som første gang?
Det er mange variabler som skal på plass for å sammenligne.
Var f.eks din kampanjeperiode første gang like lang som den siste?
Og, til slutt - hva slags produkt er det du selger?? Kanskje det er noen her inne som har et godt tilbud til deg på annonsering e.l.