Tinkerbell
Medlem
Så det var derfor de innførte det, nå kan bøndene endelig sitte på gården sin å handle på nettet.
zenhagen, om du behøver å sertifisere CE merket av en 3. part pleier mange bare å legge ved CE papirer på andre produkter da produsentene vet at dette som oftest aldri blir sjekket.Dette med forfalskning av CE ligger vel på merkingen. De har jo den finurlige logoen til China Export som ligner veldig http://www.nrk.no/livsstil/pass-opp-for-falsk-ce-merking-1.11762838
Jeg har kun sett en undersøkelse fra nettbutikkene selv, hva sier forbrukerne? Kommer de til å handle mer fra utlandet? Ser de kun etter pris?
Godt poeng, men hva med alt det andre? Returer, reklamasjon, kommunikasjon, bruksanvisninger, kvalitet, leveringstid osv osv. Jeg tror at handelen fra utlandet vil øke i starten helt til folk oppdager hvor mye lettere det er å handle hjemme, man sparer tross alt ikke SÅ mye på å handle fra utlandet.Tror service og seriøsitet er viktigere for forbruker jo dyrere varen er. Spiller det f.eks. noen rolle om nettbutikken har "god service" når du handler en DVD til 200 kroner eller en parfymeflaske til 300 kroner?
Tror service og seriøsitet er viktigere for forbruker jo dyrere varen er. Spiller det f.eks. noen rolle om nettbutikken har "god service" når du handler en DVD til 200 kroner eller en parfymeflaske til 300 kroner?
Nja, er du sikker på det?Og det fører til at "falske" produkter fortsatt får florere. For det skjer jo ingenting.
Nja, er du sikker på det?
Mange vil kanskje kjøpe en skikkelig lader etter at den billige fra asia luktet svidd.
Det der var nytt for meg. Jeg har flere ganger betalt avgift for varer der frakt og verdi til sammen har vært like over 200 kr. Verdi på varen på kanskje 170 kr, og så en 50-lapp i frakt. Åpenbart ikke konsekvent hvordan de behandler slike pakker..