Nå er det like før....

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Har du ikke strømregning? En det ikke bedre å sende strømreginga enn å vente i 2 mnd?

Joda.. Strømregninger er det nok av, men det finnes ikke mitt navn på noen av dem. Jeg kan derfor ikke forstå hvilken glede dem skulle ha av det?
Jeg har tilbudt dem kopi av både bankkort/pass, men uten svar...

picxx

WF 09
Kopi av utskrift fra bankkontoen din tjener som "utility bill".
Dette måtte jeg legge ved når jeg skulle oppgradere kontoen min hos epassporte også.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
picxx skrev:
Kopi av utskrift fra bankkontoen din tjener som "utility bill".
Dette måtte jeg legge ved når jeg skulle oppgradere kontoen min hos epassporte også.

Hjertelig takk for den. Skal jeg prøve med en gang.

Daniel skrev:
foreslår kopi av skattekort eller likning.

Takktakk. Dersom kontoutskrift ikke duger, skal jeg forsøke :)

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hmm... Hehe... Får bare sende den kontoutskriften og se hva som skjer tenker jeg..

Det jeg egentlig ikke liker er at dem faktisk har sendt meg epost der dem truer med å stenge kontoen... Enda jeg har sendt dem mange hendvendelser... :s

picxx

WF 09
Det jeg egentlig ikke liker er at dem faktisk har sendt meg epost der dem truer med å stenge kontoen... Enda jeg har sendt dem mange hendvendelser... :s

Uhmm..de bryr seg mindre med hva du liker!
Om du vil ha noe gjort må du gjøre det selv.
Hør på brukernavn nå, og send inn disse greiene dine...hvorfor holde på med slikt tull.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Uhmm..de bryr seg mindre med hva du liker!
Om du vil ha noe gjort må du gjøre det selv.
Hør på brukernavn nå, og send inn disse greiene dine...hvorfor holde på med slikt tull.

Så sant så sant.. Dem bryr seg vel faktisk lite om det.. :p
Idag er jeg vel verdens lykkeligste menneske som endelig har fått Paypal opp igjen, men vet ikke helt hvordan noen kan stille seg til disse 50$ jeg lovet ut... Jeg sendte inn pass, kontoutskrift, bankkort og strømregning.

Er det noen sure miner om vi glemmer hele greia, eller er det noen som mener de har krav på noe? :p Selv aner jeg ikke hva Paypal har valgt å benytte som "godkjent bevis."

Uansett.. Tusen hjertelig takk for all hjelp på slutten her... :D

Topp