Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Multisite, finner ikke side i nettleser

sten

Medlem
Har et problem med installasjon av multisite.
Har gjort alt etter oppskriften, men når jeg lager en ny side med webadresse, så er det eneste som kommer opp at nettleseren ikke finner den aktuelle adressen.
Hovedsiden fungere imidlertid som normalt, så jeg lurer på om noen har svaret på problemet.
 

sten

Medlem
Forstår jeg deg dithen at du forsøker å opprette en nettside på en multisite og vil at den skal komme opp når du taster inn en normal nettadresse - dvs domenet den nettsiden skal illustrere?

Når jeg oppretter ny side i admin panelet, så skal den lage en ny side på webserver med nytt subdomene.

Altså er domenet mitt Discoverfinnmark | Ekte opplevelser fra Finnmark , men når jeg oppretter multisites så blir det foreksempel guide.discoverfinnmark.com.
Inne på den nye siden kan jeg installere valgfritt theme, eller bruke det eksisterende themet o.l.

Jeg er avhengig av multisite for å styre ett listesystem.

Når jeg går inn i cpanel, så ser jeg ikke tegn på at det er lagt til nytt subdomene.
 
Sist redigert:

sten

Medlem
Fant løsningen på problemet

Untitled-6.jpg

Fant løsningen på problemet, etter å ha snoket litt rundt i wp.

Alt jeg trengte å gjøre var å gå på network settings, å der måtte jeg ta vekk admin fra banned listen, så lagde jeg ny side å da fungerte det.
Trodde ikke det var det, men så var det faktisk så enkelt.
 
Topp