Muligheter med Zen - cart

Valtom

New Member
Hei, jeg er ny her. Ser ut som et veldig bra forum... Jeg har noen spørsmål i forbindelse med at jeg holder på og kjøpe meg en nettbutikk. Dette er en nettbutikk som er laget på Zen - Cart. Så jeg lurer på hvilken muligheter det er her mht betalingsløsninger, endring av layout osv? Altså er dette en platform med mye muligheter? Pr i dag så synes jeg siden er ganske kjedelig lagt opp. Så lurer på om man lett kan gjøre endringer her uten å være dataingeniør?

xdex

Medlem
Du trenger ikke være noen form for ingeniør, men du må ha kunnskaper innenfor området. Avhengig av hva du mener er kjedelig, og hvor drastiske endringer som må til, er jo umulig for oss å si noe om. Når det gjelder betalings-løsninger kan du sjekke modulene på zen cart sine egne sider, http://www.zen-cart.com/downloads.php?do=cat&id=8

rattata

Medlem
Zen Cart er en solid og ganske gammel plattform. En ting som kan være kjekt å vite at med Zen Cart er det er enkelt å bytte plattform dersom du ønsker det? Ved å bruke en tjeneste som CarttoCart kan du senere bytte til: CS-Cart, Magento, BigCommerce eller liknende. Bare så du vet at du ikke er bundet til Zen Cart om du ikke liker systemet.

Topp