Har sittet og fundert på en forretningsplan for web, jeg er litt ute og fisker etter samarbeidspartner. Vil ikke røpe noe om min ide for noen før eventuell konfidensiell avtale er skrevet etc. Jeg har store mangler av kunnskap når det gjelder scripting/koder og generellt det og sette opp sider, men jeg har ideen + kvalifikasjoner som trengs for forretningsideen.
Når det gjelder oppstartskostnader så vil disse være relativt lave, det er mere ressurser ifrom av egeninnsats som skal til.
Om dette kan virke av interesse send meg en pm med litt info om deg selv og hvor mye du er villig til og ofre av tid.
Selvfølgelig en fordel om du er ifra trøndelag, men ikke noe must.
Forstår at dettte er vanskelig når jeg ikke vil røpe noen detaljer, men dette er ikke noe jeg vil gjøre før jeg har min rygg sikret.
Mvh
Roy
Når det gjelder oppstartskostnader så vil disse være relativt lave, det er mere ressurser ifrom av egeninnsats som skal til.
Om dette kan virke av interesse send meg en pm med litt info om deg selv og hvor mye du er villig til og ofre av tid.
Selvfølgelig en fordel om du er ifra trøndelag, men ikke noe must.
Forstår at dettte er vanskelig når jeg ikke vil røpe noen detaljer, men dette er ikke noe jeg vil gjøre før jeg har min rygg sikret.
Mvh
Roy