Jo. Mac'ene har jo en litt annen tastaturlayout enn PC'er, så da må du kanskje ha et sånt program der du gjør om tastaturlayout. Vi har sånne programmer til Mac OSX, så regner med at det finnes til PC også.
Bare et lite tips; Stikk innom Elkjøp eller en annen elektronikkforretning og test Logitech DiNovo. Ikke like "sleek" og elegant som Mac-tastatur, men ser bra ut og er et sinnsykt godt tastatur, som tar meget liten plass (Finnes forresten i Mac-utgave også) Har akkurat bestilt meg 2 stk. til fra Komplett.no, som er billigst på disse for tiden; Komplett.no - Logitech DiNovo Keyboard for NotebooksNO
Såpass.... Usett/utestet og greier..... Får håpe du liker det da Personlig har jeg nå, eller så snart de 2 nye kommer, byttet ut alle mine tastaturer med dette. Du får poste en kommentar når du får det da
Vil også anbefale Komplett.no - Ace KEYBOARD KUC500 WITH USB-HUB.
Jeg har faktisk prøvd en god del tastatur og nå liker jeg aller best dette (fremfor "vanlige" tastatur, mac-tastatur og laptoptastatur). Har kommet opp i den raskeste skrivehastigheten på dette også (119 ord per min ) Det er slim, ser stilig ut og knallbillig. 2 USB-porter på det også.
Kanskje tips til Tonny når du har ødelagt ditt eller til noen andre.
Hadde et DiNovo Edge til mediacenter pc'en. Veldig greit tastatur. Det har en liten touchpad til å styre musen med. men manglet tall tastatur. Men veldig greit til stuebruk. Komplett.no - Logitech diNovo Edge Norsk
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.