Jeg har kjøpt noe, men får ikke svar for det. Jeg kommer til å sende sakene tilbake, gidder ikke slik tull. Er ikke MPX.no avhengig av gode kunderelasjoner eller?
Jeg har handlet ganske mye hos begge siden den gang og har ikke noe å klage på ihvertfall. Det er alltid helt akseptabel ventetid på telefon og de er veldig behjelpelige med spørsmål man måtte ha før/etter man handler.
Opplever ofte at bedrifter ikke svarer (svarer sent) hvis du kontakter dem via mail. Derimot hvis du gjør det via deres FB side så går det somregel kjapt.
Jeg og naboen min skulle oppgradere nettlinjen vår hvor vi da tok en test. Jeg tok kontakt via FB mens hun gjorde det via mail support. Min linje var oppgradert samme kveld/natt mens hennes tok 3 dager.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.