Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mouseflow - Gratis Heatmap og Mousetracking

HelgeSverre

Member
Her om dagen så så eg etter eit gratis/billig-ish heatmap tracking program lignende CrazyEgg, og dermed støtte eg på MouseFlow, som eg synes var ekstremt bra, har integrert dette på min norske frilansside (helgesverre.no) og får mye verdi ut av dette programmet.

For det første så viser programmet meg hvor mye ein besøkende scroller, hvor di klikker og hvor di beveger musepekeren, man kan spille tilbake sessjonen til brukere slik at man kan se i realtime hva ein person gjør samt hvor denne personen kommer ifra (IP basert hvilke-by-er-du-i type greier).

Man kan selvfølgelig ignorere sin egen og egendefinerte ip addresser slik at di ikkje dukker opp i systemet.

Screenshots(store bilder):
Veldig nyttig verktøy hvis man f.eks kjører A/B testing av hjemmesiden eller lignende.

Di har også eit affiliate program hvis man har lyst å tjene noe cash med å blogge om det på ein webmaster orientert side eller slikt.

Di har også ein gratisplan for 1 domene som dere kan finne her.

Anbefales.
 

HelgeSverre

Member
Mye på samme måten som Google Analytics, du går inn i dashbordet og finner tracking koden, og paster det i <head> eller på slutten av siden.
 

atLind

Member
Dette så veldig bra ut!

Tester det ut :)

Hvilken plan bruker dere? Jeg starter med "free" selv om den så noe begrenset ut.
 
Topp