Motivasjon

kongen

kongemedlem
Lider litt av anti-motivasjon for tiden, liker å slappe av mer enn jeg burde...
Har begynt å se på tv igjen, noe jeg egentlig aldri gjør (så nå er det krise)

Hva motiverer deg?
Hva trigger din indre drivkraft?

xenimus86

Medlem
Penger.
Porsche.
Villa, evt. slott.
Harem av damer.
Penger.
Rolls Royce Phantom.
Respekt.
Økonomisk frihet.

Om du vil ha det, reis deg fra tven, og gjør noe din late faen. Just do it. Jobb dobbelt så hardt som alle andre, dobbelt så lenge og dobbelt så bra.

Du fikser det nok?

K

Kontoristen

Guest
Lider litt av anti-motivasjon for tiden, liker å slappe av mer enn jeg burde...
Har begynt å se på tv igjen, noe jeg egentlig aldri gjør (så nå er det krise)

Hva motiverer deg?
Hva trigger din indre drivkraft?

Anbefaler deg å lese "Think and Grow Rich" av Napoleon Hill. Han brukte 20 år av sitt liv på å intervjue 504 av Amerikas mest vellykkede menn for å få bekreftet hvilke prinsipper som fører til framgang.

picxx

WF 09
money, money, money.....

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg sier ikke nei takk til kroner, penger og mynter altså. Det er nok det som får meg til og trykke på tastaturet såpass mye som jeg gjør.

Det hjelper jo derimot lite og sitte på data og tjene penger om du ikke liker data. Nå vet jo ikke jeg hva du liker og ikke kongen, men jeg har fått ett lite inntrykk av at du begynner og gå veldig lei. (Ikke noe frekt ment.) Hva med en pause?

Selv har jeg tatt opptil flere pauser fra data de siste årene, og fy flate som det hjelper på inspirasjonen når jeg begynner på'n igjen..

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Trikset er ikke å jobbe hardere, men smartere!

Målet mitt er økonomisk frihet, samtidig som jeg elsker internett og markedsføring. Jeg jobber med det jeg gjorde på gutterommet i dag og bransjen utvikler seg stadig vekk! Jeg anser meg selv som veldig heldig, da det jammen ikke er mange i verden som får betalt for å drive med hobbyen sin.

Helge

Profesjonell Googlesøker
Atle:

Kjærlighet
~het f1 el. m1
1 varm, hengiven følelse for noe(n) k- til hjemmet, nesten, fedrelandet, folket, naturen, kunsten / Guds k-
2 erotisk følelse, hengivenhet for en annen person k-en mellom mann og kvinne / k- ved første blikk / den store k-en / lide av ulykkelig k- som ikke blir gjengjeldt / fri k- seksuelt samliv uten ekteskap / gammel k- ruster ikke taper seg ikke
3 gjenstand for *kjærlighet (1,2) hun ble hans store k- / bøker er hennes store k-
4 k- på pinne sukkertøy festet på en pinne

kjærleik m1 (norr kærleikr)
1 det at noko er kjært; godhug; varande venskap; elsk; levande interesse k- til heimen, nesten, dei nære tinga
2 rel: miskunn, godleik Guds k-
3 erotisk dragnad mot eit anna menneske; erotiske kjensler mellom to menneske; elskhug den store k-en / fri k- samliv utan ekteskap / få k- til nokon / sanseleg k- / ulykkeleg k-
:p

Topp