Var faktisk akkurat innom der for å se og syntes selve butikken ser bra ut. Enkel og grei å navigere i.
Ser at du tar betaling via PayPal og jeg har ingen problem med å betale med det, men jeg vet at det fortsatt er mange som ikke kjenner til PayPal, og som kun stoler på å få handle med oppkrav evt direkte betaling via VISA, spesielt etter alle svindelsakene som har vært den siste tiden. Ja, jeg vet at man kan betale med VISA også via PayPal, men for de som er skeptiske, er enda tryggere å betale direkte via nettbanken ved å bruke DIBS/BBS.
Ellers syntes jeg butikken virker litt halvferdig. Du har f.eks veldig mye tekst på engelsk på produktene dine og jeg finner ingen info om firmaet bortsett fra "Velkommen til fason.no - nettbutikken for moteklær på nett."
Du kan med fordel skrive litt mer om dere, det vil nok skape trygghet. Hvor dere holder til, hvem dere er, hvor lenge dere har holdt på etc etc...
Nå aner ikke jeg noe om marginer på klær, men jeg fant veldig kjapt en blazer du selger til 999,- til 150,- på en annen nettside (fra Kina), inkl gratis frakt.
Mulig at det er vanlig med så gode marginer, ikke vet jeg, men om andre klesbutikker f.eks bruker 3-4-gangen (din koster nå ca 7 ganger så mye), så vil du kanskje slite litt med å konkurrere på pris. For pris er jo tross alt veldig viktig for folk.
Så det er overhodet ikke meningen å kritisere prisene dine, på ingen som helst måte, bare et lite innspill.