MoreNiche; erfaringer?

Kom over MoreNiche, syns det virker som ei grei side. Veldig min type side, veldig oversiktlig, mye å hjelpe seg med etc..

Noen som har erfaring med dem? Er de stabile på å betale ut etc?

picxx

WF 09
Moreniche har et bredt utvalg av produkter du kan selge, fra design, moneymaking til adult, gambling og forskj. produkter.
De betaler til rett tid og er et stødig program med en meget god support.
Med utbetalinger opp til $300 PPS (Nå er det vel kanskje $175?) er det vell verdt å teste dem ut.

Om du ikke har signet opp som affiliate kan du jo bruke referral linken under :)

MoreNiche - making you more money!

Skulle gjerne ha gjort det, men jeg har alt signa opp. :)

Syns det virka bra jeg og, serru, nesten null drittkasting om dem andre steder på nett, virker veldig seriøst og "ryddig". Det kan jeg like.

Har du tjent noe særlig på det da, kan jeg spørre om det?

picxx

WF 09
Det stemmer. og du må dedikere deg til de produktene hvis du skal klare å tjene noe på det.

Stemmer dette.
Måten de beste affiliatene på MN gjør det er stort sett at de bygger hele nettverk rundt ett produkt, og bruker gjerne også en god slump i PPC annonsering samtidig med de treff de får fra organisk søk.

Men så vil du ha en grei inntekt om du konverterer med +/- 10 salg i uka når hvert salg gir en utbetaling på $100-$150 :)

Må si jeg har mer tro på det her enn feks TD, altså.. Eller Adsense, for den saks skyld.. :D

Er i full gang med side her nå, har god feeling om dette, altså. :rolleyes:

picxx

WF 09
Må si jeg har mer tro på det her enn feks TD, altså.. Eller Adsense, for den saks skyld.. :D

Vel, det hele bunner i grunn på ROI uansett hva man driver med, men om dette er noe du satser på og gjør det godt med er det jo ingenting som er bedre enn det :)

Lykke til :)

Topp