Ole Avranden
utvandret
Etter at vi fikk to tvillinggutter har jeg ikke hatt tid til å drifte Mobilfakta.no i den grad det fortjener og trenger. Sporadiske oppdateringer er selvfølgelig ikke nok til å få liv i denne tidligere "pengemaskinen", så derfor velger jeg å selge.
Tall fra Analytics - fra 1. januar til 1. mars:
4 769 Besøk
3 300 Unike besøkende
8 599 Sidevisninger
1,80 Sider/besøk
00:01:15 Gj.sn. tid på nettsted
71,15 % Fluktfrekvens
62,19 % Nye besøk
Inntekten er nå så lav at det ikke er noe å snakke om, men med litt TLC vil den stige igjen. Når Mobilfakta.no fungerte godt, hadde den et overskudd på over 200K i året.
- Et mer selgende design på faktasidene vil nok hjelpe stort...
Mobilfakta.no er laget i Joomla.
Salgspris: 1 krone + at vi får plassere noen gjesteartikler til våre danske tech-sites hver måned de to neste årene. Disse vil selvfølgelig bli skrevet som artikler, og ha få utgående lenker.
Da jeg er litt sentimental i forhold til mobilfakta.no selger jeg ikke til "hvem som helst", men foretrekker en som vil drive det seriøst videre. Skriv derfor noen tanker om hvordan du vil drifte og bygge Mobilfakta.no videre.
Tall fra Analytics - fra 1. januar til 1. mars:
4 769 Besøk
3 300 Unike besøkende
8 599 Sidevisninger
1,80 Sider/besøk
00:01:15 Gj.sn. tid på nettsted
71,15 % Fluktfrekvens
62,19 % Nye besøk
Inntekten er nå så lav at det ikke er noe å snakke om, men med litt TLC vil den stige igjen. Når Mobilfakta.no fungerte godt, hadde den et overskudd på over 200K i året.
- Et mer selgende design på faktasidene vil nok hjelpe stort...
Mobilfakta.no er laget i Joomla.
Salgspris: 1 krone + at vi får plassere noen gjesteartikler til våre danske tech-sites hver måned de to neste årene. Disse vil selvfølgelig bli skrevet som artikler, og ha få utgående lenker.
Da jeg er litt sentimental i forhold til mobilfakta.no selger jeg ikke til "hvem som helst", men foretrekker en som vil drive det seriøst videre. Skriv derfor noen tanker om hvordan du vil drifte og bygge Mobilfakta.no videre.