Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mobil abonnement

Boo

Medlem
Rett før jeg skulle bestille ny telefon fra Netcom forandret de prisene. Ut fra hvordan jeg bruker telefonen så ble det ikke til min fordel. Derfor er jeg på let etter nytt mobil abonnement å trenger litt hjelp. Til nå virker bare Talkmore Data lokkende, noen andre tips ?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hvordan skal vi tipse deg hvis vi ikke vet noe om bruken din?
 

Boo

Medlem
Forbruket mitt er pr dags dato ca 3-4gig pr mnd. Ser ikke bort fra at det kommer til å øke når jeg kommer til å bruke den nye telefonen som underholdningsmedium, og ikke bare til arbeid.
 

hvaer

Medlem
Alle dine muligheter har omtrent samme pris:
Talkmore Data som du allerede har sett på
Chess Sjakkmatt m/frisurf er ett annet
Onecall Fri er litt dyrere, men har absolutt alt på fri. Det samme kan du dog få med Chess Sjakkmatt Fribruk.

Chess bruker som kjent nett fra Netcom, og er i mange tilfeller bedre på data enn Telenor. Telenor er også veldig flinke til å strupe ned linja etter de nevnte 5 GB, mens Netcom er langt slappere på dette.

Det vil dog garantert være flere operatører som følger etter Netcom de neste ukene. Verken Onecall eller Chess kan leve med å ha de samme prisene som Netcom.

Men uansett, for å finne det som passer deg best, så er følgende side din beste venn: Telepriser.no - Forsiden
 
Sist redigert:
Topp