Jeg tok opp dette når MMMedier lanserte seg på markedet og sa klart ifra at jeg var veldig skeptisk til hvordan de bygger opp kampanjene sine.
Det er flere ting jeg har påpenkt til dem at kanskje bør vurderes to ganger, blandt annet:
- Hvordan betingelsene av konkurranse-kampanjene blir godt skjult
- At man ber brukerne oppgi brukernavn og passord til MSN
- At man kjører kampanjer som utgir seg for å være spørreundersøkelse som er reinspikka piss, men kun forsøker å generere salg ved at brukerne i høyt tempo klikker seg igjennom alle spørsmålene.
Men igjen, jeg er ikke noe bedre enn dem. Jeg kan velge å ikke bruke dem, men jeg gjør det ettersom de fungerer, men resultatet er sure kunder som vist på TV
Det er flere ting jeg har påpenkt til dem at kanskje bør vurderes to ganger, blandt annet:
- Hvordan betingelsene av konkurranse-kampanjene blir godt skjult
- At man ber brukerne oppgi brukernavn og passord til MSN
- At man kjører kampanjer som utgir seg for å være spørreundersøkelse som er reinspikka piss, men kun forsøker å generere salg ved at brukerne i høyt tempo klikker seg igjennom alle spørsmålene.
Men igjen, jeg er ikke noe bedre enn dem. Jeg kan velge å ikke bruke dem, men jeg gjør det ettersom de fungerer, men resultatet er sure kunder som vist på TV