mmmedier og 'forbrukerrabatten' ...

picxx

WF 09
Denne kampanjen skriver dette i sin 'profil' på mmmedier:

Forbrukerrabatten.no fungerer på følgende måte: de profiler som blir samlet inn, vil tilhøre den enkelte publisher, og dere vil dermed få en splitt på all fremtidig inntjening. Hvilket betyr at du vil skape deg en riktig sunn ekstra inntjeningskilde, uten egentlig å gjøre så mye.

Jeg begynner å få en god del leads på denne kampanjen, men nulltallet flytter ikke så mye på seg.
Er det noen som har fått noe overhodet ut av denne kampanjen. :confused:

picxx

WF 09
Jeg skrev en mail til mmmedier hvorpå de kontaktet 'forbrukerrapporten'.
Dette var svaret mmmedier fikk fra forbrukerrapporten:

Hei- vi er i ferd med å skife mailsystem, vi har hatt problemer med det forrige, derfor har ikke nyhetsbrevet kommet ut i den seneste tid, og derfor har heller ikke fått noen omsetning på kampanjen..
Men dette er vi i full gang med å rette opp, så bare hold kampanjen kjørende, den kommer snart til å genere noe. Det er ikke noe snyt fra vår side.

Er det noen seom selv er innmeldt hos forbrukerrapporten, eller kjenner noen som er det, som kan bekrefte dette hadde det vært flott :)

Sist redigert:

picxx

WF 09
---Liten oppdatering---

Står fremdeles med en inntjening på 0.- for 'forbrukerrabatten' etter å ha skaffet dem 41 leads. Eneste jeg kan si om denne annonsøren er ""KEEP AWAY!!!""

picxx

WF 09
---enda en oppdatering, slik at tråden ikke forsvinner---

Sendte en ny email til mmmedier angående forbrukerrabatten, som selvsagt fremdeles står på 0.-, for ca. 2 uker siden. Har ikke fåt noen svar på mail, og ser at de fremdeles har forbrukerrabatten aktiv som annonsør, så om du en dag har lite å gjøre, og er i besittelse av en blogg vil jeg anbefale deg å skrive et blogginnlegg om 'forbrukerrabatten og mmmedier' (link til denne tråden er ikke å forakte).

Statisitikken min fra begynnelsen av januar til midten av mars (har ikke planer om å promotere dem mere, om noen skulle være i tvil) ser slik ut:
Kliks : 169
Leads : 41
Indtjenening : 0,00.-

Og ja, jeg er enig med msites over, for når mmmedier velger å overse klager fra affiliates og velger å holde en 'død' kampanje aktiv er det helt klart at de har et ansvar.

Ole

Medlem
Heller litt bensin på bålet her:
De som driver "tjenesten" har ikke fornyet domenet forbrukerrabatten.no - men kampanjen kjøres fremdeles på mmmedier...

Sist redigert:

picxx

WF 09
Fikk akkurat en mail fra mmmedier:

Kjære Publisher!

Forbrukerrabatten.no er lukket midlertidig ned.

Det forventes at ny mal til nyhetsbrevet er ferdig denne uke, og det vil bli aktivt innen kort tid. I mellomtiden kompenseres våre medier med 4 kr pr email de har generert til kampanjen, noe som er mer enn hva vanlig kompensasjonsrate er i slike tilfeller.

Vi minner om at kampanjen skal gi dere medier inntjening på hvert salg som skjer via de respektive emailadresser dere har fått inn til kampanjen, og ikke pr emailadresse som det er på mergekampanjene. Likevel gir vi dere en sum pr email adresse, da det har tatt så lang tid for oss å få bragt kampanjen i orden.

Topp