Kjapp og trygg hosting for Wordpress

MMmedier, krav til eget domene

InVert

Blogger
Hei igjen!

Snuser litt på alternative affiliate programmer, utenom TD.

MMMedier virker spennende, møter alle deres krav, utenom kanskje et...

Kjører bloggen min på itstyle.net/blog og ikke direkte på itstyle.net. Noen som har lignende sider og fått godkjent kontoen hos dem? Jeg eier jo hoveddomene også, men har valgt denne løsningen.
 

Ståle

Medlem
Hei igjen!

Snuser litt på alternative affiliate programmer, utenom TD.

MMMedier virker spennende, møter alle deres krav, utenom kanskje et...

Kjører bloggen min på itstyle.net/blog og ikke direkte på itstyle.net. Noen som har lignende sider og fått godkjent kontoen hos dem? Jeg eier jo hoveddomene også, men har valgt denne løsningen.

Burde ikke være et problem det, da du har eget domene. Det de tenker på er nok gratishoster som blogspot etc.
 

peterandrej

pensjonert moderator
"Hva er egentlig forskjellen på å bruke linken du ga og å gå direkte inn på MM Medier - Online Marketing"

Den kenneth ga er en affiliate-link, som betyr at hvis du signer opp via den så får webforumet en provisjon. Det har ingenting å si for deg annet enn linken du klikker på ser litt rar ut, men forøvrig har det null å si for deg. Men, det har en del å si for webforumet at du bruker webforumets affiliate-linker. Uten inntekter dør jo forumet, ikke sant. Server skal betales, osv.

Men, Kenneth burde kanskje merket linken som affiliate-link..
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg ser egentlig ikke noe grunn til at noen av oss her inne skal merke affiliatelenker så lenge den er relevant til topic. Vi er et webmaster forum, vi alle jobber med penger og affiliatelenker er en naturlig del av det vi driver med. Jeg ønsker ikke at folk skal spre alle sine innlegg med affiliatelenker, men når noen spør "hvor" og man svarer "her" med en aff.lenke ser jeg ingenting galt med det.

Og de som ønsker muligheten til å ikke trykke på en aff.lenke vet jeg ikke om vi ønsker som medlemmer engang? For da er du jammen bra egen.
 

haugslett

Medlem
Ser heller ingenting galt med å bruke affiliate-lenker, men da synes jeg det burde komme i kombinasjon med et godt svar på spørsmål.
 
Topp